مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

رسیدیم به هفته 33

1390/11/23 8:44
نویسنده : یه مادر عاشق
475 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل من امروز اولین روز از هفته 33 رو شروع کرد فداش بشم

پسرم الان دیگه حسابی فرم تکوناش عوض شده و کمتر لگد میزنه بیشتر می چرخه و بالا پایین میشه

 

توی این هفته که در پیش داریم وزن آقا مهرتاش كمي بيشتر از 1810 گرم و طول بدنش (از سر تا پاشنه پا) حدود 43.7 سانتي متر مي شه. آخر هفته میرم سونو و وزنش رو چک می کنم ببینم تپلی شده یا نه.

چروكها و همچنين رنگ سرخ پوست مهرتاش مامانی  كمتر شده و در حالي كه اكثر استخوانهای پسر نازنینم در حال سخت شدن هستند جمجمش هنوز نرم بوده و استخوانهاي جمجمه كاملا به يكديگر نچسبيده اند.  اين امر به او كمك مي كند تا راحت تر از مجراي زايمان عبور كرده و به دنيا بيايد.

آخی الهی دورت بگردم مادر

قربونت برم این روزا کمر درد مامان بیشتر و خیلی زیاد پیش میاد که پاهام خواب میره یا ماهیچه پام گاهی اوقات می گیره ، همه چیز داره مهیا میشه واسه به دنیا اومدنت گل پسرم .

 

 

الان دیگه حسابی چهرت فرم گرفته عزیزم نمی دونی چقدر بی قرارم ببینمت و بغلت کنم ، ببینم پسر قشنگ من چه شکلیه الهی فدات شم

 

دوست دارم خیلی زیاد ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)