مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

بهداشت و چکاب آقا مهرتاش در هفته 33 باداری

1390/11/30 10:15
نویسنده : یه مادر عاشق
508 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه من و  مامان  با آیناز خوشتیپ رفتیم بهداشت 

خانم محتدی مسوول بهداشت معاینات مامان رو انجام داد و گفت همه چیز خوبه و هیچ مشکلی نیست

به مامان گفت حدود 2 کیلو اضافه وزن داشتی تیو یه ماه گذشته ، یعنی مامان از اول بارداری تا الان حدود 9 کیلو اضافه وزن داشته و الان وزنش رسیده به 59

بعدش ضربان قلب من رو چک کرد ، مامان و آیناز حسابی کیف کرده بودن از صدای تالاپ تولوپ قلب من

 

به نظر مامانی ضربان قلبم نسبت به اولین باری که شنیده بود کندتر بود که گفتن طبیعیه

 

خانم دکتر کلی مامان رو تشویق کرد که تصمیم داره بصورت طبیعی من رو به دنیا بیاره و خیلی خوشش اومد از تصمیم مامانم

....

 

این روزا دیگه مامانم سنگین شده ، دوستای مامانم بهش میگن راه رفتنت عوض شده معلومه سنگینی و داری میری تو ماه خودت ، منم که حسابی اون تو دارم شیطونی می کنم و برای خودم کیف میکنم و گاهی هم مامان رو اذیت می کنم با تکونام

مامان میگه من پنگوئنی راه میرم و می خنده ، ولی دست خودش نیست دیگه.

 

مامان : پسر قشنگم همه دردا و سختی ها به دیدن و داشتن تو میارزه عزیز دلم دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
30 بهمن 90 10:46
خوشحالم که گل پسری حالش خوبه . امیدوارم همین جوری پیش بره .


مرسی عزیزم لطف داری ایشالا ، واسم دعا کن که زایمانم هم بخوبی انجام شه
ایشالا شاد و سلامت باشی درکنار همسرت و درسای نازنین