مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

تغییرات من در هفته 34 بارداری

1390/11/30 10:03
نویسنده : یه مادر عاشق
3,270 بازدید
اشتراک گذاری

وای چقدر خوب رسیدم به هفته 34 ، دیگه چیزی نمیونده شماهارو لمس کنم و دنیای قشنگتون رو از نزدیک ببینم

وزن من توی این هفته به 2155 گرم و قدم به حدود 45.5 سانتیمتر میرسه .لایه های چربی که برای تنظیم دمای بدن بعد از تولدم مورد نیازه در حال کامل شدن هستن و بدن من حالت گردتر ( تپل تربه خودش می گیره . من دارم تپلی میشم  هوراااااااااااااا

سیستم عصبی مرکزی من در حال تکمیله و ریه هام کاملا رشد کردن ، پس اگر یه وقتی هوس کنم زودتر دنیا بیام اصلا نگران نشین چون 99% از نی نی هایی که به این مرحله رسیده باشن می تونن توی دنیای شما زندگی کنن و نفس بکشن و به عوارض ناشی از تولد زودهنگام مبتلا نمیشن.

پس منتظر اومدن من باشین که من خیلی دوست دارم زودتر همتون رو بببینم و توی بغلتون آروم بگیرم .

 

اینم منم توی شکم مامان سارا

مامان :  قربون پسر ناز و مهربونم برم که دیگه ماشالا بزرگ شده و آماده تولده ، خیلی دوست دارم این روزا هم زودتر بگذره و در آغوش بگیرمت قشنگ مامان ، نفس مامان.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سارای مهرتاش
22 اسفند 90 14:27
قربونت برم مطالبی که نوشتیو دارم می خونم اشک تو چشام جمع شده.امیدورام بهترین زندگی رو در کنار شازده پسرت داشته باشی عزیزم.