مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

آخرین روز کاری

1390/12/3 9:52
نویسنده : یه مادر عاشق
469 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی قشنگم بالاخره آخرین روز کاری از راه رسید

 

از صبح که اومدم تند تند شروع کردم به انجام کارایی که باید تحویل بدم و حدود 90 درصدش رو انجام دادم تا الان

خیلی خوبه دیگه می تونم توی خونه استراحت کنم و به کارای عقب افتاده برسم ، اینجوری واسه مهرتاش قشنگم هم بهتره و امنیتش بیشتر میشه

خیلی خوشحالم که فعلا دیگه سر کار نمیام و یه مدت کوتاه دیگه حدود 1 ماه دیگه پسر نازم این موقع ها به دنیا اومده و توی بغلمه

وقتی بهش فکر می کنم اشک تو چشام جمع میشه و باورم نمیشه

تو یه نعمت بزرگی که خدا بهمون داده واسه همین تو این 8 ماه که گذشت حسابی سعی کردم خوب ازت نگهدای کنم و در این زمینه بابا مهردادت نقش بزرگی داشت و خیلی خیلی به ما اهمیت می داد و کمک می کرد. مادر جون فاطمه و بابا جون میرزا هم حسابی هوای ما رو داشتن و حسابی بهمون رسیدگی می کردن و الان هم سخت در حال خوشگل کردن خونه هستن واسه اومدن تو جیگرم

از خاله ها ، زن عمو زیبا ، عمه فریبا و عمه شهلا هم تشکر می کنیم واسه زحمتایی که این مدت کشیدن .

دست همه درد نکنه ایشالا تو شادیهاشون جبران می کنیم

فدای چشات بشم این روزا همش به این فکر می کنم که پسر نازنینم چه شکلی هستش

خدایا ازت ممنونم که این هدیه آسمونی رو به ما دادی و برکت و رحمت خودت رو به خونه نازل کردی

امیدوارم بتونیم این هدیه آسمونی رو به همون پاکی که بهمون دادی حفظ کنیم و باعث سربلندی همگی شه

بی صبرانه در انتظار روز موعودم

زودی بیا تو بغلم پسرم مهرتاشم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رضا جونی
3 اسفند 90 11:06
(✿◠‿◠) سلام سلام فردا تولدمه، توی وبلاگم تولد گرفتم؛ خیلی خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید، تا شما نیاین من شمعا رو فوت نمی کنم http://rezajoon.niniweblog.com/ _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__
لیلا
3 اسفند 90 15:38
وااااای عزیزم باورم نمیشه که تمام شد . چه زود واسه ما گذشت . امیدورام به سللامتی و تندرستی باشه زایمانت بهترین روزها رو واست آرزو دارم گلم
مامانی درسا
3 اسفند 90 23:19
انشاالله به سلامتی . حالا حسابی تا رسیدن اون روز از نظر فکری و جسمی استراحت کن . موفق باشی .
خاله سارا مهرتاش گلی
22 اسفند 90 14:24
سلام مامان سارا.این شالله که به سلامتی چندروز دیگه نی نی نازمون بدنیا میاد.مطمئنم که خیلی نازه البته هزارماشالله.آرزوی سلامتی براتون دارم البته به همراه بابای نی نی.دوستون دارم.بوس بوس
جغله کوچولو
4 فروردین 91 14:43
با سلام ببخشید.. مدتی بود که نتونستم بیام .... سال نوبر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه ... امیدوارم در سال جدید به تمام آرزوهاتون برسید سلامت و پیروز باشید ...
مامانی درسا
23 فروردین 91 10:56
مامانی یه خبری کاش از خودت برامون مینوشتی خیلی نگرانیم امیدوارم حال شما و مهرتاش عزیزم خوب باشه .


سلام عزیزم خوبی درسا جون ناز خوبه؟
گلم زایمان خیلی خوبی داشتم خدارو شکر شازده کوچولو هم حالش خوبه خوبه
این مدت اینترنت نداشتم نتونستم بیام ،
بعد از 6 ماه برگشتم سرکار ، خیلی سخته دوری از مهرتاش ...
مرسی که به فکرم بودی ...
ایشالا همیشه در کنار درسا جون روزای شادی داشته باشی گلم
المیرا
18 خرداد 91 9:55
سلام سارا جوووونم. نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و خدا مهرتاش نازننینت رو برات حفظ کنه.