مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

کوچولوی ناز من وارد هفته 22 میشه

1390/9/7 8:35
نویسنده : یه مادر عاشق
373 بازدید
اشتراک گذاری

تا آخر این هفته كودك من درون رحمم مثل يك نوزاد ولي كمي كوچكتر میشه الهی قربونش برم . قدش به  27.7 سانتي متر  و وزنش حدود 450 گرم میشه. پوست لطیفش تا زماني كه به اندازه كافي وزن اضافه كند چروكيده به نظر مي یاد؛ و موهاي نرمي بنام لانوگو كه سر و بدش رو پوشونده ، قابل ديدن هست وای فدات بشم من مامانی. لبهاي او مشخص تر شده و دندانهاي او به شكل ريشه هايي در درون لثه اش ظاهر می شوند وای خدای من ، هرچند چشمهايش رشد می کنند اما عنبيه (بخش رنگي چشم) هنوز رنگدانه ندارد و رنگي نشده است. ابروها و پلكهاي چشمان او در محل خود قرار میگیرند ، فدای اون چشم و ابروهات بشه مامانت، و لوزالمعده او (كه براي توليد هورمونها بخصوص انسولين ضروري مي باشد) به سرعت در حال رشد است.

اینم عکس پسر نازم

 مولتی هاستر

خدای من پسرم داره هر هفته بزرگتر میشه ، خدایا شکرت که به ما این پسر ناز و سالم رو میدی.

خدایا فرصت پدر و مادر شدن رو به همه عطا کن و بذار همه از این لذت بهره مند شن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)