مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

دوست جدید مهرتاش کوچولو ، جغله

1390/10/5 14:43
نویسنده : یه مادر عاشق
826 بازدید
اشتراک گذاری

مهرتاشم چند روز پیش داشتم صندوق نظرات وبلاگت رو چک می کردم که دیدم جغله جون اومده به وبلاگت سر زده و دوست داره با همدیگه دوست باشین

اون یه داستان جالب داره که واسمون توی ولاگش می نویسه و ما میریم می خونیم و کلی لذت می بریم

منم پیشنهادش رو با کمال میل پذیرفتم و حالا شماها با هم دوست شدین

 باید ببینیم آخر ماجرا این جغله پسر درسخونی میشه یا به تنبلی ادامه میده امیدوارم موفق بشه کتاباش رو زودتر پیدا کنه

مهرتاشم مامان تو هم توی سرزمین تنبلی به دوستت کمک کن تا راهش رو پیدا کنه و بتونه کتاباش رو برگردونه

آفرین پسر قشنگم

اینم از عکس دوست شیطونت


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
6 دی 90 1:44
از اینکه به وب دختری اومدی ممنونم . دوست خوب من . مهرتاش عزیزم خیلی خوشبخته که مامان و بابایی مثل شما داره و در آینده بهتون افتخار میکنه دوست من . یه دنیا


خواهش می کنم مامان درسا جون
ایشالا که شما هم همیشه شاد باشین عزیزم
وبلاگ درسا جون خیلی قشنگه اونم به مامان و بابای مهربون و خوش ذوقش افتخار می کنه گلم
جغله کوچولو
13 دی 90 17:20
جغله: با سلام و سپاس از لطف شما.
ممنون که در باره جغله در وبلاگتون مطلب گذاشتینباعث افتخارمه.
همچنین ممنون که به وبلاگ من سر میزنید.
لینک بازی که قول داده بودم رو فرستادم ایشالا که مهرتاش جان خوشش بیاد. البته در آینده باز هم میفرستم.
http://www.upload.iran-forum.ir/files/pics/pic1/13255985711.swf
خانوادگی سلامت و موفق باشید تابعد



مرسی جغله جون بابات لینک ولی واسه من باز نمیشه
نمی دونم چرا ؟ باید این لینک که دادی رو باز کنم یا به میلم چیزی فرستادی؟
این لینک که باز نشد ، ایمیل هام رو هم چک کردم چیزی نیومده بود.
به هر حال از اینکه اومدی وبلاگ مهرتاش مرسی عزیزم

مواظب خودت باش توی سرزمین تنبلی گم نشی یه وقت.

موفق و شاد باشی . منتظر ادامه داستان جذابت هستیم