مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

مهرتاشم امروز وارد هفته 26 شد قربونش بشم

1390/10/4 8:20
نویسنده : یه مادر عاشق
429 بازدید
اشتراک گذاری

الان دیگه  وزن مهرتاش من حدود 900 گرم و طول بدنش از سر تا پاشنه پا حدود 35.5 سانتي متر است. وای مامانی فدات بشه الهی کی تورو می بینم آخه ؟

عصبهاي گوش آقا مهرتاش ما دارن کامل تر میشن  كه در نتيجه به صداهاي مختلف بهتر پاسخ میدن.هوراااااااااااااااااااااااااا

ريه هاي گل پسرم در حال رشد هستند و او با نفسهاي كوچكش مقادير كمي از مايع آمنيوتيك را تنفس مي كند وای مادر به قربونت بره که کم کم نفس هم میکشی ، اين تمرين براي تولد او و هنگامي كه مي خواد براي اولين بار با هوا تنفس كند بسيار مفيد است.

بيضه هاي مهرتاش کوچولو در حال حركت به سمت كيسه بيضه هستند كه درچند روز آينده به مقصد نهايي خود مي رسند.

الهی دورت بگردم من مامانی که هر هفته کلی تغییر می کنی و بزرگتر میشی ، ایشالا این 3 ماه هم زودتر بگذره و روی ماهت رو ببینم و لمست کنم عشقم. :*:*:*:*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مـــژده
11 دی 90 13:40
الهي كه خاله مژده فدات بشه ، قربونش بشم الان 26 هفتشه فداش بشم من .مهرتاش زودي دنيا بيا دلم مي خواد زودتر ببينمت .دوست دارم مهرتاش



خدا نکنه خاله مژده مهربون
آره دیگه دارم بزرگ میشم ، خودتون رو واسه ورود من حسابی آماده کنین
منم دوست دارم زودتر بیام تو بغلتون