مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

آخرین روزهای سه ماهه دوم بارداری و تکون های آقا مهرتاش من

1390/10/5 9:21
نویسنده : یه مادر عاشق
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم این هفته آخرین هفته از سه ماهه دوم رو داریم می گذرونیم

عزیز مامان چند روزی هست احساس می کنم تکونات یه جور دیگه شده علاوه بر اون لگدا که قبلا میزدی انگار وقتی تکون می خوری اعضای بدنت رو هم حس می کنم قشنگم

الان خیلی بیشتر لذت می برم وقتی تکون می خوری

پریشب که انگار داشتی اون تو بندری می رقصیدی اینقدر بامزه بود که نگو چندتایی با هم ضربه میزدی و هی تو دلم بالا و پایین میشدی

دیروزم از صبح شیطونی کردی تا شب

بعد از ظهر بابایی دست گذاشت رو شکمم و حسابی کیف کرد یه لگدایی زدی تو دست بابایی که بابا هی می گفت اهو اهو نگاش کن چه بلا شیطون شده

دیروز عصر هم به هز دو طرفم لگد میزدی عزیزم خیلی بامزه بود و لذت بردم

 

دیگه پسرم بزرگ شده و فکر کنم جاش داره تنگ میشه الهی دورت بگردم مادر

خیلی دوست داریم مهرتاش عزیز و مهربونمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زیبا
5 دی 90 11:00
سلام دوست من ماشالا نی نی نازی دارید خدا حفظش کنه خوشحال میشیم به ما سر بزنید و افتخار بدیدبا هم لینک بشیم به امید دیدار
لیلا
6 دی 90 10:45
ناااازی به این خردادیان !!!1 واااااااااای چه باحال داری به پایان راه نزدیک میشی هااااااااا انشالله


مرسی خاله لیلا جونم

آره دیگه لیلا جون کم کم داره تموم میشه ولی این 3 ماه انگار طولانی تر به نظر میاد امیدوارم زودی بگذره

ایشالا توی این مدت تو هم خبر خوشحالی مامان شدنت رو بهمون بدی عزیز دلم