مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

آخرین روز از 3 ماهه دوم آقا مهرتاش مامان و چکاب ماهیانه

1390/10/9 9:08
نویسنده : یه مادر عاشق
599 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم سلام

تا الان با همدیگه  6 ماه رو پشت سرگذاشتیم عزیز دلم  و دیروز آخرین روز از  3 ماهه دوم بود

دیروز بعد از ظهر بابا جون زحمت کشیدن و مامان رو بردن دکتر

اول خانم دکتر کلی با مامان صحبت کرد و به سوالای مامان جواب داد و مامان متوجه شد که خیلی از ناراحتیهاش مثل درد دنده های سمت راست و شکم و ... کاملا طبیعیه و مربوط به دوران بارداری هستش و جای نگرانی نیست خدارو شکر

خانم دکتر بازم تاکید کرد که مامان باید تایم کاریش رو کوتاه کنه و کمتر بمونه سر کار عزیز دلم

ولی تو که می دونی هنوز موافقت نکردن با مامان و باید منتظر بمونیم ببینیم چکار می کنن این بدجنسا

خانم دکتر گفت مامان 2 کیلو هم وزنش اضافه شده تا الان شدم 57 کیلو قشنگم

بعدش خانم دکتر مهرتاش قشنگم رو معاینه کرد ،  می دونی چی گفت؟

گفت رشدت خیلی خوب بوده و بیست و پنج هفته وپنج روزته قشنگم و گفت حسابی هم بلایی

صدای قلب پاکت رو هم برام گذاشت بشونم ، وای که چقدر صدای قلبت آرامش بخشه عزیز دلم .

خانم دکتر گفته همه چیز کاملا طبیعی و بر وفق مراده عزیزم

خدایا شکرت ...

مهرتاش ، مامان و بابا خیلی دوست دارن

همه خیلی دوست دارن ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zanamo ziba
13 دی 90 14:08
salam saraie golam khodaro shokr omidvaram shoma va mehrtash golam hamishe salamat bashid ba inke telephoni dar tamasim vali ba khondan in mataleb khoshhal misham be omide khoda 3 mahe akhar ham be salamti tamam mishe va pesare golemon ro mibinim doseton darim.


مرسی زیبا جونم که وبلاگ مهرتاش سر میزنی عزیزم
وای اینقدر دلم براتون تنگ شده که نگو ، به قول خودت با اینکه همیشه در تماسیم ولی کمبودت رو کاملا حس می کنم واسه اون شب نشینی ها دلم تنگ شده
ایشالا زودتر فرصتی پیش بیاد همدیگرو از نزدیک ببینیم.
خوش به حال مهرتاش که زن عمو زیبای مهربون رو داره . آران نازنینم رو ببوس قربونش برم .
دوستون داریم یه عالمه