مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

سالگرد ازدواج مامان و بابا 2

1390/9/6 8:36
نویسنده : یه مادر عاشق
774 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل نازم دیشب مامان و بابا واسه شام پیتزا سفارش دادن و در کنار همدیگه سالگرد ازدواجشون رو یه جشن کوچیک گرفتن من 3 تا شمع روشن کردم یکی واسه بابا یکی واسه مامان و یکی واسه کوچولوی نازمون .

دیشب کلی با بابایی درباره خودمون حرف زدیم ، درباره اینکه توی این 2 سال چقدر به نزدیک تر شدیم و به ایده آل های همدیگه ، چقدر نقاط ضعف رو از بین بردیم و چقدر نقاط مثبت رو پرورش دادیم .

خیلی خوشحالم که تو و بابات رو دارم ، شما دوتا واسه من خیلی خیلی باارزشین شما گنجای منین عزیز دلم 

من و بابا تصمیم داریم وقتی تو میای یه زندگی راحت و پر از آرامش برات فراهم کنیم واسه همین توی این دو سال تمام تلاشمون رو کردیم که بهتر و بهتر باشیم با همدیگه و خدارو شکر خیلی موفق بودیم و زندگی خیلی خوبی داریم عزیز دلم .

امیدوارم تو از اینکه خدا مارو بعنوان مامان و بابات انتخاب کرده راضی باشی و خوشحال پسر قشنگم.

می دونم که تو هم یه پسر خوب و مهربون و سر به راه میشی و باعث سربلندی من و بابات و همه خانواده میشی و من و بابایی هم هرکاری از دستمون بربیاد برای پیشرفتت و خوشبختیت انجام میدیم.

دیروز زن عمو زیبا تماس گرفت و سالگرد ازدواجمون رو تبریک گفت و کلی با همدیگه از اونروز حرف زدیم ، کلی هم قربون صدقه تو رفت که دیگه وروجک بازی در میاری و گفت که دیگه آران نازمون جدا از مامان و باباش می خوابه ، دیگه مرد شده و تنهایی تو اتاق خودش می خوابه قربونش برم من .

خاله پریسا و خاله حدیث هم زنگ زدن و تبریک گفتن و همگی می گفتیم یادش بخیر دو سال پیش این روز همه چه شور و حالی داشتن ، کیان بلای خاله هم داشت شیر می خورد فداش بشم و هی غر غر می کرد ، خاله هات همش می خوان پیشم باشن و قتی تکون می خوری لمست کنن خیلی دوست دارن .

عمه مینا هم زنگ شد و تبریک گفت و کلی با هم خندیدیم ، سراغ تورو گرفت و وقتی فهمید لگد میزنی کلی ذوق کرد و گفت کاشکی اینجا بودی منم لمسش می کردم

عمه مرجان هم اس ام اس داد و تبریک گفت.

ایشالا سال دیگه تو هم هستی و با همدیگه جشن می گیریم عزیزم تا اونموقع پسرم 9 ماهشه واااااااااااای حسابی شیرین و خوشمزه شدی.

دوست داریم عشق مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد پوریا
6 آذر 90 10:31
سلام سالگرد ازدواجتون مبارک مطمئن باش سال دیگه خودش واست کیکو خراب و دستکاری و انگشتی میکنه باییییییییییییییییییی به ما سر بزن خوشحال میشیم


مرسی عزیزم آره دیگه راست میگی اما اشکال نداره عکسارو میگیریم بعد کیک رو میذارم جلوش هر کار دلش خواست بکنه جیگرم . ایشالا شما هم همیشه شاد و خوشحال باشی عزیزم . مرسی که به وبلاگم سر زدی