مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

عکس های ماه دوم تولد شازده کوچولوی مهربون

1391/8/3 12:46
نویسنده : یه مادر عاشق
699 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس من با دختر خاله خوشتیپم آینازه

با خانواده رفته بودیم گردش .... جاتون خالی خیلی خوش گذشت بهمون

 

قربون خواب قشنگت بشم من

کمـــــــــــــــــــــــــــــــــک  حیوونای جنگل به من حمله کردن ... شیره داره میاد من رو بخوره

 

میگن توی این عکس من خیلی شبیه نوزادی خاله حدیثم شدم...

اولین بار که من توی کریرم نشستم ... خیلی خوب بود ... کلی ذوق کردم و خندیدم

عاشق اون چشماتم وقتی اینجوری به من خیره میشن مهرتاش قشنگم

اینجا دارم ایروبیک کار می کنم ... :)

چقدر ناز می خوابی پسر خوشگلم ... عاشق این معصومیتتم مادری

اینم از پاهای کوچیک من در یک ماه و نیمگی

مثل فرشته ها شده پسرم

اینجا مهرتاشم محو تماشای تلویزیون شده بود و اصلا متوجه اطرافش نبود

قربون این تلویزیون نگاه کردنت بشم من

جذبه رو داشته باشین ؟!!!!!!!!!!!!   :)

 الوووووووووووووووووووو  الووووووووووووووووووو بفرمایید

قشنگم آروم بخوابی

دارم فکر می کنم مزاحم نشید ... تمرکزم بهم می خوره ها

 

 

 

اینجا لپای پسر قشنگم دونه گرمی زده بود ... قربونش بشم من

 

فدای این تیپای خوشگلت بشم من خوشتیپ مادر

 

اولین تلاشای مهرتاش برای بالا گرفتن سرش

اینجوری راحت تر می خوابم ... خیلی خوبه ... مرسی زن عمو زیبا جون که این روش رو به مامانم گفتی

دارم واسه عمو مهرشادم می خندم

دقت کنین به عکس پشتی ... اون آران پسر عمو جونمه ... میگن من به اونم شبیهم ... نظر شما چیه؟

من در آغوش بابا مهرداد مهربونم

 

قربون این خنده هات ... خیلی قشنگ می خندی مادر

داره خواب فرشته هارو می بینه ... تو خودت فرشته ای مادر

 

خوب این ماه از زندگی من هم به خوبی و خوشی گذشت... امیدوارم از عکسای من لذت برده باشین

منتظر عکسای ماه سوم تولدم  باشید بزودی ... :)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

zanamo ziba
3 آبان 91 15:58
salam pesare ghashangam axhat ali bod mesle hamishe daste mamani sara dard nakone delemon hesabi baraton tang shode golam booooooooooooooooooooooooooooooooos


مرسی زن عموی مهربونم ... منم دلم خیلی خیلی براتون تنگ شده مامانم هم همینطور ... ایشالا بزودی میایم پیشتون... خیلی خیلی دوستون داریم .بوووووووووس
لیلا
4 آبان 91 12:40
ای جاااااااااااانم سارا داری رو کم کنی میزنی هااااااااااااا . ایول به مامان سارای گل

فدات شم عالیه . الهی که 100 ساله شه .. چه عکس های نااازی . فداش شم . بووووس


مرسی لیلا جونم فدات شم... می بینی خاله چه خوشمزه بوده پسرمون.
مامانی درسا
6 آبان 91 3:59
الهی بگردم چقده کوچولو بودی عزیزم همیشه زنده باشی گلم


مرسی خاله جونم
خـاله مژده گل و گلاب
7 آبان 91 9:31
سلام سارا نازي...
پسر با نمک چقدر هر روز قشنگتر میشی عزیزم.
دست مامانت درد نکنه که اینقدر به تو میرسه و مواظب توئه.
مهرتاش همیشه مرتب
انشاا... همیشه سلامت باشی.


مرسی خاله جونم که هر روز به وبلاگم سر میزنی و با نظراتت انرژی مثبت میدی به ما