مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

خوراکی خورون های شازده کوچولو

1392/5/13 11:24
نویسنده : یه مادر عاشق
485 بازدید
اشتراک گذاری

هلو خورون

به به چقدر شیرین و خوشمزه است بفرمایین

من عاشق میوه ها هستم خیلی خیلی دوست دارم ... مامان سارا همش میگه خداروشکر که مهرتاشم میوه دوست داره مثل بابا مهردادش ...وقتیم میوه می خورم کلی ذوق می کنه و قربون صدقم میره و منم کلی کیف می کنم

اینجا هم دام میگم پپپپپپپپپپپپپپپپ و کلی خوشم میاد از اینکه آب دهنم پخش میه اینور و اونور

ولی مامان سارا میگه مهرتاش اینکارو نکن ... اینکارا خوب نیست

ولی من خوشم میاد خیلی هم بامزه است آخه وقتی اینکارو می کنم بقیه می خندن ...نیشخند

تو پرانتز مامان سارا ( وای لهی قربون اون چشات بشم من که اینجوری گرد شدن می خوام درسته قورتت بدم )

 

خوب میرسیم به گیلاس خورون ... من بین میوه ها به هندونه و گیلاس علاقه خاصی دارم و اونارو با اشتهای بیشتری می خورم واسه همینم مامان سارا حتما روزانه از این دو میوه برام سرو می کنه و من کلی لذت می برم

شما هم بفرمایین

تو پرانتز مامان سارا ( نوش جونت عشقم الهی همیشه تنت سالم باشه عشقم ... قربون این گیلاس خوردن و هلو خوردنت که مدام به منم تعارف می کردی )

تموم شده منم دارم غر میزنم و مامان سارا بدو بدو میره بازم برام بیاره چشمک

چقدر مامان و بابام و دوست دارم اونا همش به فکر منن و چیزای خوشمزه برام می خرن

دیده تموم شد فینیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زنعمو زیبا
18 مرداد 92 16:44
نوش جونت گلم گوشت بشه به تنت عزیزم بیببن مامان چقدر خوشحال می شه همیشه همینطوری باش عزیزم


مرسی زن عمو جونم چشم .... بوووووووووس