مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

شازده کوچولو خوابش میا.................د !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1391/8/2 9:11
نویسنده : یه مادر عاشق
358 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربون پسر قشنگم بشم  ... این روزا خستگی مامان و بابا روی شازده کوچولوی مهربونم هم اثر گذاشته و مثل ما خوابالو شده ... نفس مامان یکشنبه شب از ساعت 6 بعداز ظهر خوابید تا صبح البته با مامانش...

پسرم خیلی خسته بود ... تا حدی که حتی صبحم که می خواستم لباسش رو عوض کنم کلی با خودش کلنجار رفت و بعدش چشمای خوشگلش رو باز کرد و با یه خنده خیلی خیلی زیبا روز مامان و بابارو قشنگ تر کرد ...

وقتی بیدار شد معلوم بود که خیلی سرحال شده ، آخه همش می خندید و دست و پاهاش رو به شدت تکون میداد و تلاش می کرد چهار دست و پا بره ... کلی ذوق کرده بود...فداش بشم من ...

خلاصه این روزا که مامان بابای مهرتاش احساس خستگی زیادی می کنن ، مهرتاش کوچولو هم خسته است ...

حالا این عکس قشنگ رو ببینین و لذت ببرین

البته این عکس رو روز جمعه خونه مادر جونش ازش گرفتم ...ببینین چه قشنگ توی کالسکش خوابیده ...

قربون اون لم دادنت بشم مادر ... دلم همین الان برات تنگ شد زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sanaz
3 آبان 91 9:18
عزیرم چقدر معصوم و مهربون خوابیده.دوسش دارم


مرسی ساناز جون ... ما هم دوستت داریم خاله جون ...
عمه مینا
3 آبان 91 13:29
ای جااااااااااااااان .دوست دارم صورت قشنگ مهرتاشم رو ببوسم.حالا بووووووووووووووووووووووووووووووووس


مرسی عمه مینای گلم ... بوس به شما و عمو محمدم
خـاله مژده گل و گلاب
7 آبان 91 9:49
قربونت برم هفته به هفته این شکل قشنگت به کی رفته فقط مال خودمی همین و بس


به به مژده جونم چه شعر قشنگی - می بینم که شاعر شدی جیگرم ...

این شکل قشنگش به من رفته ( چشمک )