مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

اینم یه سری جدید از عکسای شاهزاده

1392/5/9 12:58
نویسنده : یه مادر عاشق
1,345 بازدید
اشتراک گذاری

تعدادی از عکس ها توی چند پست قبل آپدیت شده و بقیه هم اینجا میذارم

با آجی آیناز و مامان سارا رفته بودیم پارک هفته قبل الان که دیگه آجی آینازم رفته خونشون حیف شد...

وقتی اینجا بود خیلی بهمون خوش گذشت ...

وای خدا چه کیفی داره انگار داری پرواز می کنی

اینقدر خاک بازی کردم که نگوووووو

نه اینکه عادت دارم انگشت می خورم مامان سارا یکمی عصبانی شد و نذاشت زیاد بمونم تو پارک و من و زودی برد خونه ناراحت آخه من همش م ی خواستم خاک بازی کنم ...

منم اینقدر تو راه گریه کردم که نگو ... گوش مامانی و آجی آیناز و کر کردم  چشمکزبان

اگه نری ادامه مطلب عکس خوشگلا رو از دست دادی باور کن ...

 

تو پرانتز مامان سارا ((الهی قربونت برم مادر تو همه زندگی منی عشقم عاشقتم می میرم برات ))

تو پرانتز مامان سارا ((وای جونم این عکسات من و کشته یعنی هر چی از قشنگیت بگم کم گفتم))

خدایا چقدر من و زیبا آفریدی چی بگم آخه ؟!!!!

مامانم عاشق این عکسام شده ...

داشتم به مامانم می گفتم  می دونم خیلی خوشگلم ، خیلی خوشتیپم ، می دونم دوست داری لحظه به لحظه ازم عکس بگیری و می دونم که خیلی عاشقمی و دوستم داری ، می دونم بعضی لحظه ها دیگه تکرار نمی شه و نباید از دستشون داد ولی  بخدا خسته شدم بسه دیگه بگو بابا بیاد من و ببره بیرون ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه مینا
9 مرداد 92 15:41
قربونت برم دلم برایت تنگ شده.
بوووووووووووووووووووووووووووس


ماهم دلمون تنگ شده عمه جوووووووون
خاله مژده
12 مرداد 92 11:03
ای جونمممممم
عزيز دلممممم كه اين قدر خوش عكسيعاشقتم
واييييييييييي الهي مهرتاش چه قدر زود داري بزرگ ميشي و جه قدر واسه مامان ساراش خودش و لوس ميكنه.
الهي قربونت برم با اون عکسا خوشگلت

خدا براتون نگهش داره آجي جوونم




مرسی خاله مژده جونم چشات قشنگ می بینه ما چاکریم
آره خاله جونش اینقدر لووووووووووس بازی در میاره که نگووووووووو گاهی دلم می خواد درسته قورتش بدم
مرسی آجی جونم