مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

گالری تصاویر شازده کوچولو

1391/7/23 11:01
نویسنده : یه مادر عاشق
1,283 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه 91/07/23 :

اینم عکس از 6 ماهگی مامان سارا به نظرتون شبیه به من نیست ؟

پنج شنبه 91/07/20  :

اینم عکسای من بعد از یه رقص طولانی همراه مامانم با ترانه های خاله شادونه

خیلی خسته و گرسنه شده بودم نگاه کنین چه لمی دادم

با خوردن سرلاک " فنجون پشت سرم رو داشته باشین " و اومدن بابایی از بیرون دوباره انرژی گرفتم و ...

اینم عکسای من بعد از یه آب بازی حسابی :

 

 چهار شنبه ٩١/٠٧/١٩ :

عکس شازده کوچولوی سرحال ... این عکسا ساعت 6 صبح گرفته شده

نگاه کنین چقدر من سحر خیزم

تازه من صبحا توی روروئکم میشینیم و رانندگی می کنم تا دست فرمونم هم بهتر شه ...

 

سه شنبه 91/07/18 :

اینم از عکس شازده کوچولو صبح که از خواب بیدار میشه و میره خوه باباجون و مادر جونش

خداییش خوشمزه نیست ؟

 

٩١/٠٧/١٣ :

عکسای شازده کوچولو در اتاقش " شازده اینجا مثل خانا نشسته بود توی تختش خیلی بامزه بود هر چی باهاش حرف میزدم اصلا توجه نمی کرد ، قربونش بشم به زحمت این عکس رو ازش گرفتم"

اینم از عکس شازده کوچولوی موتور سوار

من دیگه می تونم موتور سواری کنم هورااااااا 

" البته ناگفته نماند کمر مامان سارا بریده بودااااا "

اینم از دست من و بابا مهردادم

نگاه کنین چقدر دست من در مقابل دست بابایی کوچیکه

 

1391/7/14

با مامان و بابا رفتیم خرید ، می خواستن برای من اسباب بازی بخرن

این مکعب پارچه ای کلی من رو سرحال کرد اینقدر ذوق کردم براش که نگو کلی جیغ کشیدم و باهاش بازی کردم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مــژده
17 مهر 91 9:57
ماشالله صد الله اکبر به مهرتاش عسلی خوردنی و .... سارا جونم که یه مامان گل و نمونه است و یه دوست و خواهر بی نظیر برای من


مرسی مژده جونم ، فدات شم گلم ، تو هم دوست و خواهر خیلی خیلی خوب منی و خاله گلو مهربون مهرتاش
دوستت داریم خاله جون
خاله المیرا
14 آذر 91 14:39
ماشالاااا ماشالااا به گل پسرمون
خدا حفظش کنه سارا جوووون

خودمونیما خیلی شبیه خودته

سارا خودت هم موقع زایمان خیلی چاق و خوشگل ده بودی هااااا


مرسی خاله المیرا جونم ...

آره شبیه خودم هست ولی کم کم داره شباهتش به باباش بیشتر میشه

مرسی عزیزم چشات خوشگل می بینه جیگرم...