مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

عشق من و بابا ( رنگ آمیزی اتاق مهرتاش کوچولو)

1390/11/29 10:57
نویسنده : یه مادر عاشق
1,186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگ مامان ، می دونم که حالت خوبه ،از شیطنت هات معلومه

 

قشنگ مامان بالخره رنگ آمیزی اتاقت تموم شد بابای مهربونت از روز چهارشنبه تا جمعه درگیر رنگ آمیزی اتاق پسر قشنگش بود

وااااااای مامانی خیلی اتاقت قشنگ شده ، از باباییت باید تشکر کنیم

مامان این هفته مهمون خاله حدیثه عزیزم ، آخه نمی تونه بمونه خونه بوی رنگ هم ترو اذیت می کنه هم مامان رو  ، واسه همین رفتم خونه خاله حدیث و اونجا خاله حدیث حسابی داره بهمون رسیدگی می کنه عزیزم و خیلی هم بهمون خوش میگذره با آیناز مهربون و خوشتیپ و نازم

مهرتاش این روزا خوشحالم آخه کارا داره خوب پیش میره ، دیروز رفتیم با خاله حدیث و عمو عارف بیرون ، توی یه مغازه سیسمونی ، لوستر و آباژور و پیرامون دقیقا همون طرحی که مد نظرم بود رو دیدیم و خیلی خوشحال شدیم ، آقای فروشنده گفت 15 اسفند جنسا میرسه و اونوقت میرم برات می خرمشون

اگه بدونی خونه چقدر به هم ریخته شده و چقدر گچ و خاک روی وسایلا نشسته ، کارمون در اومده ، می بینی پسر قشنگم بخاطر تو که عزیزترینمونی حاضریم همه کاری بکنیم ، امیدوارم خودت هم بعدا که عکسای اتاقت رو می بینی به اندازه ما لذت ببری

بابای مهربون و زحمت کشت قول داده کم کم خونه رو جمع و جور کنه تا مامانی واسه تمیزکاری خسته نشه ، کلی کار داریم واسه چیدمان اتاقت عزیزم ، ایشالا تا دو هفته آینده همه کارا انجام شده باشه قشنگم.

 

می دونی مهرتاش بابا مهردادت خیلی مرد خوب و مهربونیه ، من که همیشه و هر لحظه بخاطر داشتن بابات خدارو شکر می کنم و به وجودش افتخار می کنم ، آخه بابات نمیذاره تو دلم آب تکون بخوره و همیشه عاشقانه ، یار و یاور و پشتیبان من بوده ، مخصوصا توی این دوران که پسر کوچولوی قشنگمون تو دل من بوده

امیدوارم کانون زندگیمون با اومدن تو روز بروز گرمتر هم بشه و شعله  عشقی که من و بابا بهم داریم  هم  روز بروز بیشتر شه

من و بابایی عاشق همدیگه هستیم و از روزی که فهمیدیم یه کوچولوی خوشگل در راه داریم عشقمون بهمدیگه بیشتر هم شد آخه تو ثمره عشقمونی عزیز دلم

 

می دونم که تو یه پسر خوب و مهربون میشی عین بابات و من و بابا همیشه بهت افتخار میکنیم و واسه پیشرفتت از هیچ کاری درغ نمی کنیم عزیزکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله محمدماني
29 بهمن 90 14:11
انشاا.. ني ني قشنگتون صحيح و سالم بدنيا بياد عزيزم. بچه ها موجودات قشنگي هستند .خداكنه زودتر هيجان وصف نشدني مادر شدن رو حس كني و ني ني قشنگ توي بغل باشه عزيزم به ما سربزن خوشحال ميشيم