مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

درد دل با پسرم

1390/11/16 8:19
نویسنده : یه مادر عاشق
552 بازدید
اشتراک گذاری

مهرتاش قشنگم سلام

این روزا همه فکر و ذکرم تو شدی و برنامه هایی که برات دارم عزیزم ، فکر مامان خیلی خیلی مشغوله ، حتی وقتی یهو از خواب می پرم هم دارم به تو فکر می کنم

هنوز موفق نشدیم اتاقت رو آماده کنیم ،‌ کاغذ دیواری که به دلم باشه گیرم نیومده ،‌فروشنده هم گفت تا یه سال دیگه آلبوم جدید ندارن

قرار شد هفته دیگه اتاقت رو رنگ کنم عزیز دلم ، بعدش برات تزئینت می کنم طوری که از کاغذ دیورای هم خوشگل تر شه ، اینقدر کار داریم که نگو ، باید ماه دیگه یه سفر برم اهواز تا یه سری خرید کنم برای اتاقت و چند تا لباس خوشگل دیگه برای پسرم بخرم ، مواد غذایی هم برای بعد از زایمانم باید آماده کنم ، تازه خونه تکونی عید هم مونده ،‌واسه سفره هفت سین فکرام رو کردم و برنامه ریزیش رو کردم

باید به فکر خیلی چیزا باشم و از همه مهم تر به دنیا اومدن تو عزیزم ، این روزا همش خواب می بینم ، تصمیم گرفتم طبیعی به روش اپیدورال ترو بدنیا بیارم ،‌امیدوارم همه چیز خوب پیش بره

همه این مسائل و چیزای دیگه خیلی ذهنم رو مشغول کرده ، طوریکه اصلا خواب ندارم‌‌

دوست دارم زودتر همه کارا انجام شه و دیگه با خیال راحت منتظر اومدن پسر قشنگ بمونم

فدای چشات بشم من ،‌مامان و بابا عاشقتن و برات همه کار می کنن تا تو خوشبخت و خوشحال باشی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)