مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

آغاز ماه هشتم و چکاب ماهیانه آقا مهرتاش و مامانش

1390/11/10 8:50
نویسنده : یه مادر عاشق
452 بازدید
اشتراک گذاری

مهرتاش قشنگ من روز شنبه 8 بهمن اولین روز از ماه 8 رو شروع کرد قربونش برم

 

من و پسر قشنگم شنبه رفتیم واسه چکاب ماهیانه

خانم دکتر آزمایش تست قند و عمومی رو نگاه کرد و گفت همه چیر خوبه ، بعدش فشار مامان رو چک کرد و گفت 10 روی 7 هست و نرماله

از نظر کم خونی و تیروئید هم مشکلی نداشتیم و دکتر گفت داروهارو طبق دستور ادامه بده

بعدش وزن مامانی رو چک کرد و گفت که مامان 2 کیلو اضافه کرده و رسیده به 59  ، البته به وزن بهداشت مامان الان 57 کیلو هست که میگن چون باسکولیه دقیق تره

حالا نوبت رسیده بود به شندین صدای قلب پاک مهرتاش قشنگم ، روی تخت دراز کشیدم و دکتر گوشی رو گذاشت رو شکمم و خیلی زود صدای قشنگ و آرامش بخش قلبت گوشام رو نوازش داد ، خانم دکتر هم خیلی خوشش اومد و لبخند زد , بعد هم گفت رشد بچه خوب بوده و 30 هفته رو پر کرده

خانم دکتر به مامان گفت پوست شکمت حسابی تحت فشاره و از حالا به بعد بیشترم میشه ، حتما چربش کن و خیلی هم مراقب باش

ازم پرسید تکوناش چطوره ، گفتم خانم دکتر ماشالا هزار ماشالا خیلی بلاست پسرم اینقدر شیرجه میزنه اون تو که دلم از حال میره ، خانم دکتر هم خندید و گفت از اون پسرای شیطون میشه ...

بعدش از تخت اومدم و پایین و خانم دکتر گفت واسه کارت برنامت چیه ؟ منم منتظر دستور خودشون شدم

خانم دکتر به مامان گفتسر پسرمون یکمی اومده سمت لگن پس باید بیشتر مراقب باشی که خدای نکرده یه وقتی این وروجک زودتر از موعد هوس نکنه دنیا بیاد

بهم گفت تا 3 هفته دیگه هم برو سر کار بعدش بیا تا وضعیتت بررسی شه و توی این مدت حسابی مراقب باش و اگه مورد مشکوکی دیدی یا دل درد داشتی حتما با من تماس بگیر

قربون پسر قشنگم برم ، مامانی خیلی دوست داشتم الان می موندم خونه و استراحت می کردم ، شاید واسه تو هم بهتر بود ، اما خوب ترجیح دادم فعلا سرکار باشم تا وقتی دنیا اومدی بتونم مدت بیشتری پیشت باشم فرشته کوچولوی من ...

 

اول اسفند دوباره با هم میریم پیش خانم دکتر

 

خیلی دوست دارم پسر نازنینم

بابایی هم خیلی دوست داره و هر شب باهات حرف میزنه و نوازشت می کنه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
10 بهمن 90 23:58
واااااااااای عزیزم . بهه سلامتی مرقب خودت باش گلم . امیدوارم این دو مااه هم به زودی طی شه و به سلامتی به دنیا بیاد .. الهی شکرش


مرسی لیلا جونم ایشالا تو هم با خبرای خوب بزودی خوشحال ترمون کنی