مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

مهرتاش قشنگم اولین روز از هفته 29 رو شروع کرد

1390/10/25 8:56
نویسنده : یه مادر عاشق
417 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خدای من الان پسرم  حدود 1100 گرم وزن داره و قدش كمي بيشتر از 38 سانتي متر اشده . وای خدا باورم نمیشه ممنونم واسه این نی نی خوشمزه که به ما دادی

ماهيچه ها و ريش دارن به رشد خودشون  ادامه مي دن و سرش بزرگتر مي شه تا با مغز در حال رشدش(كه در حال ساختن ميلياردها سلول عصبي است) هماهنگ شه.  الهی قربون اون مغز متفکرت و اون قد و بالات بشم من 

با اين سرعت بالاي رشد  نيازهاي غذايي آقا مهرتاش ما در اين سه ماهه به حداكثر مقدار خود مي رسند. واسه همین مامانی به مقادير زيادي پروتئين، ويتامين C، اسيد فوليك، آهن و كلسيم نياز داره تا بتونه  نيازهاي غذايي خودش و آقا مهرتاش رو به خوبي تامين كنيد، .

اسكلت مهرتاش قشنگم در حال محكم شدن است و به همين دليل بدن او هر روز حدود ب 200 ميلي گرم كلسيم نياز دارد.

پس من باید سعی کنم ماست و لبنیات و سبزیجات بیشتری بخورم

 

اینم از عکس مهرتاش من

 

 

عزیز شیرینم دیشب با بابایی کلی واسه اومدنت نقشه کشیدیم و حرف زدیم درباره اینکه  ترو کجا به دنیا بیاریم بعدش چکار کنیم و ...

 

ایشالا که صحیح و سالم به دنیا بیای همش همین رو از خدا می خوایم .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مـــژده
25 دی 90 15:06
بازم سلام´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´¶¶´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´. ¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بیا´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶____مهرتاش قشنگم __¶¶¶¶¶¶
دوست دارم يه عالمه



وااااااااااااای چه خوشگل ، مرسی خاله مژده - چشم زودی میام
منم دوست دارم
لیلا
26 دی 90 20:45
وااااااااااااااای چه خوب سارا جووون به آخرای سفرت رسیدی . این دو ماه هم میگذره به سلامتی و ما نینی نازت رو میبینیم