مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

مهرتاش کوچولوی مامان کم تحرک شده

1390/10/17 13:59
نویسنده : یه مادر عاشق
741 بازدید
اشتراک گذاری

مهرتاشم از روز پنج شنبه تا الان تحرکت کمتر شده  نمی دونم چرا مامانی!!!!!!!!!!!1

الهی مادر به قربونت بره نکنه از بس من گفتم شیطونی بهت برخورده  آره؟

آخه فدات بشم من باهات شوخی می کنم تازه من از خوشحالی با ذوق میگم من عاشق شیطونیاتم جیگر مامان

وقتی تکون نمی خوری مادر همش حوصلش سر میره قربونت بشم من

دلم برات تنگ میشه کوچولوی قشنگم ... می خوام تند تند تکون بخوری

زن عمو زیبا میگه پسرمون داره بزرگتر میشه و جاش تنگ تر میشه واسه همین نیم تونه زیاد ورجه وورجه کنه :)

قربونت بشم تپلی مامان.

راستی روز سه شنبه با بابا جون رفتم جواب آزمایش خون و تیروئید رو نشون خانم دکتر دادم گفت همه چیز خوبیه

چند روزی حالم خوب نبود اون هفته شنبه تا دوشنبه نرفتم سرکار

فهمیدم مربوط به کپسول کلسیم میشده و ارتباطی به کم خونی و تیروئید نداره

دیگه کلسیم نمی خورم سعی می کنم با خوردن ماست و سبزیجات کلسیم مورد نیازمون رو تامین کنم مامانی

 

روز پنج شنبه صبح هم با خاله پریسا رفتیم و آزمایش دیابت رو دادم حالا قراره امروز یا فردا برم نتیجه رو بگیرم

مطمئنم که هیچ مشکلی وجود نداره قشنگم

اینم از اخبار چند روز گذشته قربونت بشم.

خیلی دوست داریم ....

:*:*:*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
18 دی 90 19:05
مامان سارا سر به سر پسرمون نزار دیگه داشت واسه خودش یه پا خردادیان میشدااااااااااااا راست میگن جاش دیگه داره تنگ میشه عزییییزمه


خاله لیلا این آقا مهرتاش داره سر به سر مامانش میذاره قربونش بشم
,ولی خوشم میاد حرف گوش کنه همین که می بینه داره غصم میشه شروع می کنه به ورجه وورجه کردن
ایشالا بزودی روزی تو باشه جیگرم