مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

مهرتاش قشنگ مامان امروز اولین روز از هفته 25 رو شروع کرده قربونوش بشم

1390/9/27 8:36
نویسنده : یه مادر عاشق
378 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی خوشگل مامان و بابا قدش از سر تا پاشنه پا حدود 34.3 سانتي متر شده و وزنش هم به گفته آقای دکتر 686 گرم شده که از اونچه توی سایت نوشته 86 گرم بیشتره ، خدای من مامانی تو چقدر بزرگ شدی عزیزم آقای دکترم گفت ماشالا پسرمون رشدش خیلی خوب بوده .

 به زودي كمي بافت چربي مي یاره  و صورت نازش تپلی میشه و تغییر می کنه ، پوست نسبتا چروكيده جیگر مامان  صاف مي شود و شباهتش  به يك نوزاد كامل بيشتر و بيشتر خواهد شد. الهی دورت بگردم مادر که اینقدر تغییر می کنی تو قربون اون صورت ماهت بشم من 

احتمالا حالا دیگه میشه موهای قشنگ آقا مهرتاش مارو دید  كه هم رنگ و هم حالت گرفته اند، هر چند كه رنگ و حالت موهاش ممكن است بعد از تولد تغيير كنند. وای قربون اون موهات و رنگش برم که الان نمی دونم چجوریه

 

مامان دارم واسه دیدنت روزشماری می کنم  ، این روزا انگار کند داره می گذره

امروز رفته بودم طب صنعتی ، یکی از دوستای دوره دبستانم اونجا کار می کنه و من هر سال اونجا می بینمش ، کلی خوشحال شد از اینکه تو تو راهی مامانی ، اون بهم گفت خیلی جالبه که پسرت توی 5 ماهگی اینقدر بلاست و ورجه وورجه می کنه

منم گفتم آره قربونش  حسابی مامانش رو خوشحال می کنه با تکوناش .

 

مامان عاشقته پسر شیطون بلا

 

اینم عکس پسر خوشگلم توی شکمم

 

 

وای مادر به قربونت بره الان سرت پایینه فدات بشم  ؟ اما مطمئن نیستم آخه آقای دکتر بهم گفت نی نی ها جنب و جوش دارن و جابجا میشن مخصوصا مهرتاش من که همیشه در حال حرکته .

قربونت بشم من مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)