مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

بالاخره تونستی در خونه رو باز کنی

1392/5/22 16:08
نویسنده : یه مادر عاشق
504 بازدید
اشتراک گذاری

دردانه مادر بالاخره دیشب بعد از کلی سختکوشی و د رحالیکه من و بابایی اصلا انتظارش و نداشتیم تو نستی در خونه رو باز کنی بابایی می گفت یه مدت دیگه در خونه رو هم باز می کنه ... اون یه مدت همش دو دقیقه بود عزیزکم ...

کلی خوشحال شدم و از طرفی کلی نگران ، سریع از جا پریدم و در و قفل کردم

خوشحال از اینکه سختکوشیات نتیجه داد و نگران از اینکه مبادا روزی فراموش کنم در و قفل کنم و دردونم کار بده دستمون ...

حالا دیگه وقتش رسیده یاد بگیری قفل هم باز کنی

اینقدر آشوب به پا کردی تا راضی شدم و کلید و دادم بهت و در کمال ناباوری دیدم با کمی تلاش کلید و گذاشتی تو قفل

 تمرکز و هماهنگی بین حرکت چشم و دستت عالی بود ...خیلی ذوق زده شدم و کلی بوسیدمت خودتم که کلی خوشحال شدی و با خوشحالی دویدی پیش ما و بهمون نشون می دادی چکا رکردی

و حالا مونده چرخوندن و باز کردن قفل که الحق و الانصاف کار تو نیست ... این بخش رو فکر نکنم حالا حالاها بتونی انجام بدی چون چرخوندن این کلید هم تسط کامل به قفل و کلید می خواد هم زور بازو که هر دوش فعلا برات زوده از اینرو کمی ناراحت شدی و ...

با توجه به اینکه فعلا سرعت نت خیلی کنده عکسای خوشگلت و بعد میذارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)