مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

سفر 4 روزه اهواز

1392/11/20 8:21
نویسنده : یه مادر عاشق
948 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم هفته گذشته روز دوشنبه رفتيم اهواز

و چشممون به ديدن يه فرشته كوچولوي ناز كه با اومدنش به خونه عمو مسعودت نور تازه اي بخشيده روشن شد

اينقدر نانازي بود كه نگو

عشق مادر كلي با داداشي آران و بقيه بازي كردي و بهت خوش گذشت

همه كلي لذت برده بودن از حرف شنوي و مهربوني تو

هر كاري بهت مي گفتن انجام ميدادي و از كاري منعت مي كردن انجام نميدادي

يه شب نشسته بوديم كه يهو اومدي من و بوسيدي و پشت اون بوسه رفتي يكي يكي همه رو بوسيدي

همه كلي ذوق كردن از بوسه هاي شيرينت

مهربونم تو بغل همه ميرفتي و همه رو راضي كردي ...

همه شيفتت شده بودن و مي گفتن ماشالا ماشالا به اين گل پسر كه اينقدر عاقله

واسه همه جالب يود كه از تاريكي نمي ترسي ولي علرغم نترس بودنت خيلي پسر محتاطي هستي و هر كاري رو با احتياط كامل انجام ميدي

آقا جون مي گفت مهرتاش سمت شومينه نميره ، من گفتم نه آقا جون مي دونه خطرناكه و كار خطرناك نمي كنه واسه همه خيلي جالب بود ...

داداشي آران بلا بهت ياد داد از روي مبل بپري و اين شده بود بازي مورد علاقت و با يه ژست خاصي اون بالا مي ايستادي و همه جوانب و بررسي م كردي و با يه چهره فوق العاده بامزه نفست و حبس مي كردي . بعد يه پا ميومدي پايين همه غش مي كرديم از خنده ... خيلي بامزه بود ...

داداشي آران مهربونت هم كلي باهات بازي كرد و حسابي با همديگه خوش گذروندين ...

مامان هم واسه خودش يكمي خريد كرد ...

سفر خوبي بود و بهمون كلي خوش گذشت ...

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه مینا
20 بهمن 92 19:20
قربون گل پسرم خیلی دلم تنگ شده بوووووووووووس ..............