مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

شناخت اعضاي بدن

1392/9/24 13:46
نویسنده : یه مادر عاشق
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم شايد اين مطلب و بعضيا بخونن و بگن چقدر دير ياد گرفتي اين چيزارو ...

ولي من به هوش و استعداد و توانايي هات ايمان دارم ... اين بر مي گرده به تفاوتهاي بچه ها در يادگيري و نشون دادن اونچه بلدن ... تو هم كارايي بلدي كه شايد بچه هاي ديگه بلد نباشن ...

خيلي وقت بود كه باهات شناخت اعضاي بدن و كار مي كردم و تو تمايل زيادي براي يادگيري نشون نميدادي

در كل اخلاقت اينجوريه ... اكثر چيزارو خودت خودبخود و اونجور كه دوست داري ياد مي گيري و اكثر مواقع تلاش هاي من بي فايدست و يهو يه جايي غافلگيرم مي كني و ميگم نگاش كن از كجا ياد گرفته ...

حدود 1.5 ماه پيش ديدم مربيت توي دفترچه يادداشتت يه شعر نوشته و خواسته باهات تمرينش كنم

بابا بزرگ پيرم دستش و من مي گيرم

چه خوب و مهربونه چه شاد و خوش زبونه

موهاي مثل برفش بامزه كرده حرفش  و ....

و شروع كردم به خوندن شعر وقتي رسيدم به دستش و من مي گيرم ديدم با دست چپت دست راستت و گرفتي و و قتي گفتم موهاي مثل برفش ديدم اشاره كردي به موهات

اينقدر ذوق كردم كه نگوووو و كلي خوشحال شدم از اينكه يادگيري در جمع رو دوست داري و توجه مي كني

مربيت هم خيلي ازت راضيه و ميگه با دو سال به بالاها دوست داري بري سر كلاس و خيلي هم قشنگ بازي مي كني و به شعرا گوش ميدي

خلاصه بعد از اون ديدم كم كم وقتي بهت ميگم كو چشمات اشاره مي كني

كو دستات اشاره مي كني

و حالا ديگه ميشناسي اعضاي بدنت و ...

وقتي بهت ميگم كو پاهات ... پات و بلند مي كني

وقتي ميگم كو بينيت ( دماغت ) با دست مي گيريش يا موش ميشي

وقتي ميگم كو دهنت دست مي كني تو دهنت

خلاصه با اين شيرين كاريات كلي دلبري كردي تهران...

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی درسا
30 آذر 92 7:34
عزیزم درست میگی هر بچه های یه جور استاد داره و هیچ بچه ای رو نمیشه به با بچه ی دیگه مقایسه کرد وووو من فداش فقط همین که اینقده مامانی شو خوشحال کرده دوستت دارم عزیزم هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
خاله مژده
30 آذر 92 11:17
salam vay delam vasaton tang shode booooooooooood.ishalah hamishe shadabo khosh abshid.hame chi mese hamishe khobo ali bod merc