مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

کاشکی الان ماهم تهران بودیم

1392/5/13 14:17
نویسنده : یه مادر عاشق
426 بازدید
اشتراک گذاری

بابا جون و مادر جون و آجی آینازم هفته گذشته یکشنبه رفتن تهران خونه خاله حدیث جونم

خاله پریسای مهربونم هم روز جمعه با داداشی کیانم  رفت پیششون

ما تنها موندیم همش تقصیر مامان سارا بود هز چی بابا مهردادم بهش گفت شما هم برین ،منم چند روز بعد میام مامانی گوش نکرد و هی دل دل کرد

حالا ببین همه اونجا دور همن و داره بهشون خوش میگذره و ما ...

اصن نمی دونم چرا مامانم من و نبرد کاشکی خودم بزرگ بودم می تونستم خودم خلبانی کنم و برم تهران پیششون

حیف شد حالا مامانم خودشم یکمی ناراحته ها ولی به رو خودش نمیاره که خیلی دلش می خواد الان اونجا بودیم خوب دیگه خودکرده را تدبیر نیست نیشخند

حالا مامانی بهم قول داده اگه شد آخر شهریور واسه جشنواره کودک من و ببره تهران تا اونجا کلی بازی و خرید کنم  و هم اینکه با آجی آینازم کلی تو استخرشون شنا کنم ...

تازه مامانی بهم گفته زن عمو فرزانه هم می خواد همونجا ( گوش شیطون کر)  واسه نی نی کوچولوی تو راهش خرید کنه

هورااااااااااااااا ما هم باهاش قرار میذاریم و قبل از همه سیسمونی خوشگل نی نی جدیدمون و می بینیم زبانچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان جوجه طلا
13 مرداد 92 16:12
خوب مامان مهربون شما هم میرفتید دل پر نازمون نمیشکستید. ایشالله نی نی توی راههی هم سلامت باشه و به خوشی براش خرید کنند.
راحله
13 مرداد 92 21:27
آخی مامانی
اشکال نداره خب
شهریور میرین دیگه انشالله
اون موقع بیشتر تر خوش میگذره


مرسی راحله عزیزم ایشالااااااااااااا
راحله
13 مرداد 92 22:51
خصوصی رو چک کن
مامانی درسا
17 مرداد 92 16:12
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
زنعمو زیبا
18 مرداد 92 16:40
آخی پسر قشنگم اشکال نداره به مامان بگو بیاردت اهواز باشه ساراجون تنها نمونین حداقل بیاین اهواز که حال و هواتون عوض بشه ما هم که حسابی دلمون براتون تنگ شده
مامان جوجه طلا
20 مرداد 92 3:38
خاله مژده
20 مرداد 92 12:16
سلام خواهري جوونم اشکم در اومد. انشالله که زود زود زود اين دوری تموم ميشه آجي مهربونمم و اين چند روز هم زود تر بگذره برات مامانی مهربون ما هم دلمون تنگ شده واستون، زود زود ميام ديدنتون.