مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

مامانم مجبور شد و من و ببره آب بازی

1392/5/13 14:00
نویسنده : یه مادر عاشق
829 بازدید
اشتراک گذاری

با توجه به اینکه من که کوچولوام و هنوز نمی تونم خودم  و بشورم ، همچنان انجام این عملیات سخت گردن مامان خوبمه  ...

وقتی مامانم میگه بریم تمیز شی ، من از ذوق آب بازی مثل فرفره میدوم و از مامانم سبقت میگیرم ، بعد از اینکه مامانم با زور و خواهش و التماس من و میشوره که اغلب  از کمر درد داغون میشه ازبس من ورجه وورجه می کنم ، بالاخره کوتاه میاد و  شلنگ آب و میده من تا کمی بازی کنم 

اگر نده اینقدر جیغ میزنم و اینور اونور میشم که خودشم خیس میشه تازه  قهر هم می کنم

و این عکسا حکایت روز جمعه ماست که کاری به سر مامان در آوردم که من و به یه آب بازی درست حسابی برد ... وای که چقدر خوش گذشت ...

تو پرانتز مامان سارا ( دستای کوچولوی قشنگ در حال شکار قطره های آب با ذوق زیااااااااااد ...قربون این دستا برم من )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

راحله
13 مرداد 92 21:29
وااااااااااااااااای چه عااااااااااااالی
به به چه کیفی داره آب بازی
و مامان آزاری خخخخ
باور کن تو خونه ما هم همین بساطه!
باور نداری بیا خودت ببین خب!


می دونم این دو تا وروجکا همه کاراشون مثل همه فداشون شم من
خاله مژده
20 مرداد 92 12:39
ااااااااااااااااااااااااااااااای جونمی مهرتاش گلم . انشااله که بزودی گل پسرمون رو ببینیم و از دلتنگی در بیاییم . خوشحالم که حسابی داره به عسلکمون خوش میگذره تو حمام( آب بازي)