مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

مامان در حال جمع آوری شعرهای کودکانه و موسیقی های آرامش بخش برای مهرتاش کوچولو

1390/9/16 15:31
نویسنده : یه مادر عاشق
398 بازدید
اشتراک گذاری

مهرتاش گلم این روزا همش توی اینترنت می چرخم تا بتونم برات یه مجموعه از موسیقی های بدون کلام آرامش بخش تهیه کنم و توی این مدت تا بدنیا نیومدی هر روز برات بذارم گوش بدی تا هم آرامش داشته باشی و هم اینکه خوندم و شنیدم توی تقویت حافظه عشق کوجولوم تاثیر داره

یه مجموعه ترانه های صوتی تصویری کودکانه هم دارم برات جمع می کنم که بعدا که بدنیا اومدی برات بذارم تا حسابی کیف کنی و باهاشون بخندی و من از خنده های تو لذت ببرم خوشگلم .امروز که به کل درگیر اینکار بودم و هیچ کار اداری انجام ندادم چشمک

آخه مامان به قربونت بره ، مگه فکر کدن به تو میذاره همش تو فکر تو هستم که چه کارایی کنم تو خوشحال تر باشی و راحت تر

وااااااااااااای تو عزیز دل مامان و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رضوان
17 آذر 90 9:59
سلام عزیزم.واست آرزو می کنم یه نینی ناز و سالم به دنیا بیاری.مهرتاش خاله وبلاگ خیلی نازی داره


مرسی رضوان عزیزم ، ایشالا که گیلدای نازم ومهرتاش مهربونم بتونن واسه همدیگه دوستای خوبی باشن مثل ماماناشون .
لیلا
18 آذر 90 15:59
دستت درد نکنه مامان گل و خوش به حال نینیت که ماما ن یه این خوبی داره


ایشالا بزودی لیلا جون هم باید واسه نی نی نازش همین کارارو انجام بده . مرسی لیلا جون مرتب به ویلاگ مهرتاشم سر میزنی و خوشحالمون می کنی