مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

چهارده ماهیگت مبارک مامانی

1392/3/2 11:11
نویسنده : یه مادر عاشق
378 بازدید
اشتراک گذاری

الهی فدای چشمای نازنینت بشه مادر

وای که این روزا چقدر بیش از پیش می خواهمت

چقدر این روزها شیرین تر از دیروزی

چقدر این روزها دلم بیشتر برایت تنگ میشود هم برای امروزت  هم برای دیروزت...

چقدر این روزها قلبم تندتر می تپد برای دیدنت

چقدر این روزها زندگی شیرین تر شده با خنده های آسمانی تو ...

چقدر این روزها بهاری ترند و با طراوت تر چرا که هر خنده تو بسان باریدن هزاران گل بر آسمان زندگی و دل من است ...

چقدر این روزها همه چیز زیباتر است ... چرا که تو در چشمان من هستی و من با تو می بینم

چقدر این روزها که می گذرد بیشتر عاشقت می شوم  ...

چقدر این روزها بیشتر به خودم می بالم ... چرا که تو ، مهرتاش ، تو پسر من هستی ...

چهارده ماه است که مادر شده ام ، مادر پسری مهربان ، باهوش ، شیرین و دوست داشتنی ...

و خوشحالم ...

خدایا شکرت ...

چهارده ماهگیت مبارک مهرتاش قشنگ مامان و بابا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسمن مامان رادین
4 خرداد 92 14:13
14 ماهگیت مبارک عزیز خاله.

مامانی جوون چندتا عکس هم براموون بذار دلم تنگ شده برای گل پسری


مرسی خاله یاسی جون

چشم حتما در اولین فرصت ...