مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

قربون هوش سرشارت برم که کلید خونه رو از بین 5 تا کلید جا کلیدی تشخیص میدی

1392/3/2 11:32
نویسنده : یه مادر عاشق
245 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش طبق معمول اشاره کردی به جاکلیدی ...

منم دسته کلیدم و بهت دادم و در کمال تعجب دیدم کلید خونه رو از بین 5 تا کلید انتخاب کردی و رفتی سمت در خونه...

اول فکر کردم اتفاقی بوده اما چندین بار دیگه هم تکرار شد حتی روزهای بعد هم امتحان کردم دیدم بازم کلید خونه رو برمیداری از بین اونا

وای خدای من این همون نوزاد کوچولوی منه ؟!!!

خدای من چقدر زود بچه ها بزرگ میشن ...

امروز توی گوشی بابایی داشتم به عکسات نگاه می کردم یه عکس از 8 ماهگیت دیدم

خیلی دلم واسه اونوقتات تنگ شد ... می خوااااااااااااااااااام ... چقدر زود گذشت مادر ...

خیلی عاشقتم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)