مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

روز مرد مبارک

1392/3/2 11:07
نویسنده : یه مادر عاشق
351 بازدید
اشتراک گذاری

روز مرد رو به همه مردا و پدرای خوب مخصوصا مرد مهربون و فداکار و زحمتکش خودم ، پدر مهربون و عزیزم پدر شوهر بزرگوارم و بزرگ مرد کوچولوی خودم مهرتاشم تبریک میگم...

ایشالا که خدا سایه همه مردا و پدرا رو حفظ کنه ...

همسر و پسر عزیزم روزهای باشما بودن بهترین و قشنگ ترین روزهای خداست

تشکر  برای بودنتون ...

دوستتون دارم عاشقانه ...

 

تقدیم به مهردادم :

عاشقانه هایم برای تو

سرودن شعری در وصف تو نیست

یا که دوستت دارم هایی تکراری

فرستادن هدیه های رنگارنگ

یا بی قراری های مدام

عاشقانه هایم برای تو

صبر کردنم به پای توست

مثل باغبانی پیر که میداند

روزی دانه ای که ترسیده است

به آفتاب اعتماد خواهد کرد

....

اسیر تو شدم ببین رهاتر از همیشه ام

سکوت می کنم ولی صداتر از همیشه ام

تو چون بهار آمدی به زمهریر قلب من

به فصل عاشقانه باصفاتر از همیشه ام

عزیز کلبه ام شدی نظر به عاشقت بکن

که کیمیا کنی مرا طلاتر از همیشه ام

طنین خنده ها ی تو نوای زندگانی است

بخند عشق من که بینواتر از همیشه ام

نفس نفس که حل شدم در این حضور گرم تو

به عشق تو قسم که مبتلاتر از همیشه ام

مریض عشق هستم و تویی طبیب و مرهمم

شمیم تو دوای من ، شفاتر از همیشه ام

به بوی عشق میزدم جوانه های عاشقی

از عشق جان گرفتم و فراتر از همیشه ام

عزیز مصر میشدم اگر به روزگار خود

تو میشدی خدای من رضاتر از همیشه ام

اگرچه بی نیازم و نیاز را ندیده ام

ولی به راه عشق تو گداتر از همیشه ام

....

همسرم

دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده و آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم .  ، دوستت دارم . . .

روز مردبه بهترین مرد و بابای دنیا مبارک باشه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)