مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

دسر بستنی و توت فرنگی

1392/3/1 14:34
نویسنده : یه مادر عاشق
308 بازدید
اشتراک گذاری

یه دسر خیلی ساده و راحت که من واسه گل پسرم آماده کردم و خیلی خوشش اومد

واسه مهرتاش نازنینم توت فرنگی خریده بودم ولی وقتی بهش میدادم تکه تکه می کرد و میریخت بیرون از دهانش و زیاد خوشش نمیومد آخه خداییش یکمی ترش بودن

منم به ذهنم رسید که واسش دسر درست کنم با توت فرنگی

 یکمی بستنی وانیلی رو " حدود 3 تا قاشق غذاخوری پر پر "  با دو تا توت فرنگی و مقدار خیلی کم شیر ریختم تو مخلوط کن و یه دسر خوشمزه از آب دراومد

باید شیر به حدی باشه که یکمی دسر سفت بشه

اگه شیر زیاد بریزیم شیرینیش کم میشه و ممکنه کوچولومون زیاد خوشش نیاد " من این تجربه رو داشتم"

میشه توی این دسر از مغزها هم استفاده کرد تا مقوی تر شه

خیلی هم خوشمزه است

نوش جانتون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)