مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

شمع خاموش ... احسان خدانگهدار ...

1392/1/31 9:53
نویسنده : یه مادر عاشق
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

انا لله و انا الیه راجعون

شمع زندگی احسان خاموش شد و این دنیارو پشت سر گذاشت ... خدا به همه بازمانده ها صبر جزیل بده مخصوصا خانواده عموی عزیزم که واقعا براشون سخته از دست دادن پسر جوون ناکامشون ...

انشاالله که بهشت برین جایگاه آخرتش باشه ...

رحم الله من قرا الفاتحه مع اخلاص مع الصلوات

شاهزاده قشنگم دلم نمی خواست توی وبلاگت از غم و اندوه بنویسم

دلم می خواست فقط از شادی ها برات بنویسم

اما این پست و نوشتم تا یکمی باهات حرف بزنم عزیز دلم ... پس سعی کن با حوصله بخونیش ... اگرم الان وقت نداری بذارش واسه یه زمان دیگه جیگر مامان ...

 مرگ و زندگی دست ما نیست چکار کنیم ، جبر زمونه است دیگه مادرم ... کاریشم نمیشه کرد...

باید همیشه منتظرش باشیم ...

باید همیشه سعی کنیم بهترین ها رو انجام بدیم ...

باید همیشه سعی کنیم ایمانمون و حفظ کنیم ...

باید همیشه خوب باشیم و به همه خوبی کنیم ...

پسر قشنگم زندگی رو سخت نگیر ... سعی کن واسه هر چیز ساده خودت و اطرافیانت و آزار ندی ...

سعی کن همیشه و در همه حال آرامش و خونسردیت و حفظ کنی تا بتونی بهترین تصمیم و بگیری ...

دست نیازمندا رو بگیر و بهشون کمک کن ...

پسر مهربونم با بزرگترات همیشه با احترام و با کوچیکترات با محبت رفتار کن ...

سعی کن هیچ وقت دل کسی رو نشکنی ...

این دنیا خیلی کوچیکه و بی ارزش ... به مال دنیا دل نبند ... برای آسایشت تلاش کن و سعی کن همیشه بهترین باشی تو هر زمینه ولی غرق در مادیات نشو و همیشه ایمانت و حفظ کن و به خدا پناه ببر و امیدت و از دست نده ...

می دونی عزیز دلم وقتی آدم یکی از عزیزاش و از دست میده تازه یادش میفته که این دنیا به کسی وفا نداره ... تازه می فهمه ای دا بیداد چقدر الکی واسه چیزایی که ارزش نداشتن حرص خورده و هم خودش هم اطرافیانش و عذاب داده ... چقدر زمان ها بوده که می تونسته خوش باشه و اونا رو تلخ کرده ... چقدر زمان داشته واسه جمع کردن توشه آخرت و از دست دادشون

پس تا می تونی واسه آخرتت توشه جمع کن عزیز دل مامان ...

 

پسر مهربونم اگه روزی من در کنارت نبودم نکنه خودت و ناراحت کنی ها ... نکنه چشمای قشنگت بارونی بشه ها ... یه وقتی نشینی غصه بخوریا ... این و بدون مامان همیشه کنارته و هیچ وقت تنهات نمیذاره و از فرشته ها می خواد مواظب پسر نازنینش باشن ... خیالت راحت باشه عزیز دلم

و این و بدون که ...

من ، تو و بابا مهردادت و خیلی دوست دارم و عاشقتونم ... اگه یه وقتی خواسته و ناخواسته کاری کردم که باعث رنجشتون شده من و ببخشین ...

اینم تقدیم به شما دوتا عزیز دل ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
31 فروردین 92 14:55
سلام عزیزم خووووبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ تسلیت میگم . اومدم آخرین غمتون باشه گلم . خدا به بازمانده ها صبری عظیم بده انشالله .



این حرفم نزن انشالله سایتون همیشه بالای سر مهرتاش گلی باشه . خوش و سلامت باشید همیشه . دا سایه هیچ پدر و مادری رو از سر فرزندانش کم نکنه .




خدا رحمت کنه جمیع رفتنگان و لیلای عزیزم

مرسی جیگرم ایشالا خدا نگهدار همه باشه