مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

شاهزاده مامان خیلی ناقلایی حالا دیگه من و گول میزنی ؟!!!!!!1

1392/1/19 12:56
نویسنده : یه مادر عاشق
327 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم اینم یه خاطره بامزه از زنبورعسل یه ساله مامان

دیشب داشتم سریال موردعلاقم و نگاه می کردم ... تو هم داشتی واسه خودت بازی می کردی و می چرخیدی ... یهو یه تیکه نون زیر صندلی غذات پیدا کردی و طبق معمول تندی برش داشتی و خواستی بخوریش که متوجه شدی من نگات می کنم  ...از ترس اینکه ازت بگیرمش زودی از دهنت درش آوردی و دستت و بردی پشت سرت به خیال اینکه من نفهمیدم چی داری ... خواستی فرار کنی دیدی کارت ندارم  تصمیمت عوض شد و نشستی ،شروع کردی به خوردن نون

اینقدر برام جالب بود این کارت که نگو کلی با بابا مهرداد خندیدیم

باهوشکم از حالا سر مامان  شیره می مالی هان!!!!!

ای ناقلااااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!!!!!!!!!

عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مژده
19 فروردین 92 15:27
یعنی عاشقتم مهرتاش

ماشالااااا هزارتا ماچش کن اين پسر ناز خاله رو

آجي جونم نوشته هات رو که می خونم حس خوبی بهم دست می دهانشا.. همیشه سالم و سلامت باشید.




فدای تو مژده جونم ... ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشی عزیز دلم