مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

ادامه عکس های 10 ماهگی شازده کوچولو تو پرانتز ... مخصوص زن عمو زیبای مهربون...

1391/11/14 13:26
نویسنده : یه مادر عاشق
259 بازدید
اشتراک گذاری

زن عمو زیبای مهربون پسرم واسه اینکه گفتی این لباس آبیه خیلی به مهرتاشم میاد این عکسا رو هم واستون میذارم تا لذت ببرین

اینجا شازده کوچولو می خواست بره سراغ میز تلویزیون ... من صداش کردم ...

مهرتاش نه  نه

مهرتاشم با لبخندش داره میگه آره آره من میرمزبان... طبق معمول

بله همونطور که میبینین داره دستگاه و میکشه بیرون و ...

مهندس کوچولو فعلا بلد نیست چیزی و درست گفته ...

فعلا فقط خراب می کنه ...

اینم از شازده بلای من در حالیکه داره از آشپزخونه شیرجه میزنه به سمت پذیرایی نیشخند

عاشق این نگاهاتم مامانی ...

اینم از شازده کوچولوی من که داره از غذا خوردنش لذت می بره

آخه غذاهای مامان پز خیلی خوشمزه است دیگه از خود راضی ... تعریف از خود بد نیستا زبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zanamo ziba
15 بهمن 91 12:56
دستت درد نکنه خواهر کلی با آران لذت بردیم البته پسر خوشگل من هر چی بپوشه بهش میاد ولی با این لباس دیگه خیلی خوردنی تر میشه


خواهش عزیزم ... فداتون بشم ... آره خوب این پسرعموها کلا خوشتیپ زاده شدن قربونشون بشم من ...
دوستون دارم بوووووووووووووس