مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

مهرتاش آقا با مامانش رفت واسه چکاب ماهیانه

1390/8/11 9:42
نویسنده : یه مادر عاشق
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم ، پسر قشنگم ، خوبی مامانی

 

مهرتاشم دیشب با مامان جون و بابا جون رفتم پیش خانم دکتر

خانم دکتر به عکست توی سونو نگاه کرد و گفت ماشالا رشدش خیلی خوب بوده

بعدشم شکم مامانی رو معاینه کرده و سایز آقا مهرتاش عالیه و گذاشت که من واسه بار اول صدای قبل کوچیکت رو بشنوم مثل این بود که داشتی اسب سواری می کردی قلبت همچین تند و تند میزد که نگومنم کلی ذوق کردم و صدای قلبت رو واسه بابایی ضبط کردم

پسر شیطون اولش هم که رفته بودی قایم شده بودی خانم دکتر کلی دنبالت گشت تا اینکه سمت راست شکمم پیدات کرد عشق مامان

گفت قلبش هم عالی میتپه

خانم دکتر گفت من ٢ کیلو توی این ٧ هفته که پیشش نرفته بودم اضافه کردم و گفت خیلی خوبه الان شدی ٥٢ کیلو

فدات بشم من الهی که اینقدر ماهی ولی هنوم مامان رو اذیت می کنیااااا  ، اشکال نداره تو که حالت خوب باشه واسه من و بابا کافیه عزیزم

وقتی رفتم خونه و بابا صدای قلبت رو شنید کلی خوشحال شد و ذوق کرد و گفت وای کی بزرگ میشه .

مامان قربونت بره نمی دونی چقدر دوست دارم و عاشقتم

خانم دکتر گفت من ١٧ هفته و ٢ روزمه یعنی ٤ ماه و ٢ روز ، پس از حالا تا دو هفته دیگه تکونای پسر نازم رو هم حس می کنم و کلی از این بابت خوشحالم .

منتظرم زودی هی لگد بزنی و ورجه وورجه کنی که من و بابایی لذت ببریم .

دوست دارم مهرتاشم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)