مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

مامانم هفت ماهگیت مبارک باشه شازده کوچولوی من

1391/8/2 7:58
نویسنده : یه مادر عاشق
338 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم هفت ماهگیت مبارک باشه نفسم


از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک عشق کوچولوی مامان 

 

 

مامان و بابا بی نهایت دوستت دارن شازده کوچولوی مهربون

تمام تلاش من و بابایی بر اینه که بتونیم بهترین ها رو برات فراهم کنیم ... امیدوارم وقتی بزرگ شدی بدونی که من و بابایی در حد توانمون هر کاری تونستیم برای خوشبختی و آرامش تو انجام دادیم ... مطمئنم پسرم پسر عاقلی میشه و قدر مامان و باباش رو می دونه مگه نه جیگر مامان !!!

دیروز با بابا مهرداد رفتیم بازار و برات یه سوییت شرت خیلی خوشگل خریدیم ... طرح اژدهاست به رنگ زرد و سبز ... خیلی بامزه است

وقتی برگشتیم خونه و تنت کردیم کلی ذوق کرده بودی و می خندیدی ... مادر جون و بابا جونم خیلی خوششون اومد و از ذوق تو کلی همگی خوشحال شدیم ...

خوشحالم که از هدیه تولد هفت ماهگیت خوشت اومد مامانی مهربونم ...

اینم یه بوس خرچنگی خوشمزه از طرف مامانیبه پسر خوشگلش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خـاله مژده گل و گلاب
2 آبان 91 12:12
7ماهگی مهرتاش كوچولوي دوست داشتني مبارك ...
sanaz
3 آبان 91 9:20
سارا با سوییت شرتش ازش عکس بگیر ببینم


چشم خاله ساناز جون حتما
لیلا
4 آبان 91 12:43
الهیییییییییییییییی . مبارکش باشه . هم سویی شرت هم تولد 7 ماهگیش . خاله جون الهی 100 ساله بشی و تولدت رو جشن بگیری بووووووووووس


مرسی خاله لیلا جونم ...بوس بوس
ایشالا تولد نی نی نازنین شمارو جشن بگیریم