مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

يازده ماهگي شازده پسرم مبارك

1391/12/2 11:44
نویسنده : یه مادر عاشق
438 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگ مادر و بابا ورودت رو به دوازدهمين ماه تولدت تبريك ميگم

گل پسرم يازده ماهه شده 

ديگه چيزي نمونده به سالروز تولد قشنگت عزيز دلم

وقتي فكرش و مي كنم با خودم ميگم خدايا چقدر ثانيه ها با شتاب گذشتن ... اي كاش اسب زمانه كندتر مي تاخت تا بتونم از لحظه هاي شيرين با تو بودن بيشتر لذت ببرم

اين روزها كه ميگذره تو شيرين و شيرين تر ميشي ... دلبريات بيشتر ميشه

وقتي دنيا اومدي فكر مي كردم چقدر عاشقتم ... وقتي بهش فكر مي كردم اشك ميومد تو چشام از بسكه عاشقت بودم

روزها مي گذشتن و هر روز عشقم بهت بيشتر ميشد

امروز كه بهت نگاه مي كنم مي بينم چقدر بيشتر از قبل دلم برات تنگ ميشه ... چقدر بيشتر از قبل دلم مي خواد لمست كنم و بوت كنم ... چقدر بيشتر از قبل عاشقتم

آخه تو هم خيلي مهربون و شيريني قند عسلم زنبور عسلم

دوستت دارم و عاشقتم

اميدوارم هميشه شاهد بالندگي و شكوفاييت باشم

تمام سعي من و بابايي بر اينه كه برات بهترين ها رو مهيا كنيم

اميدوارم تو هم پسر خوب و قدر داني بشي و از آنچه ما در اختيارت قرار ميديم به بهترين نحو استفاده كني

ايشالا كه همينطور خواهي بود ... يه پسر نمونه ...

تو بهتريني من مي دونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

zanamo ziba
2 اسفند 91 14:06
یازدهمین ماهگرد تولدت مبارک باشه خوشمزه من


مرسی زن عمو جونم بوووووووس
عمه مینا
9 اسفند 91 19:24
مباااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزدلم
خاله مژده
19 اسفند 91 9:04
يازده ماهگي مهرتاش عزيزم مبارك از صمیم قلب آجي جونم به خاطر داشتن مهرتاش باهوش و خییییلی ناز تبریک میگم امیدوارم همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه و آینده ای بسیار بسیار روشن رو پیش رو داشته باشه خدا حفظش کنه واستون مامان سارا و باباي مهرداد مهربون