مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

دیده من باسیسم سیل می خولم هورااااااا........

1391/7/25 8:00
نویسنده : یه مادر عاشق
503 بازدید
اشتراک گذاری

بهد از گذست 22 لوز ، سن لوزی میسه که تسمیم دلفتم دیده دست از لزبازی بلدالم و با سیسم سیلم لو بخولم ... خوب آخه اده این تالو نتنم هم گلسنه می مونم هم نی تونم بتابم دیده ... چشمک

ایندولی هم من سیل میسم و تابم می بله ، هم مادل زونم کمتل خسه میسه ...

مامان شالا هم خلی خوسال سد ... آخه دیده ندلانه دعیف سدن من نیس

آله دیده من دبول دالم سکست خولدم بازنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الينا
25 مهر 91 8:15
با اجازه لينكتون كردم.


خواهش می کنم مامان الینا جون ...
خــاله مژده گل و گلاب
26 مهر 91 14:49
ااااااااااااااااااااااي جون دلم جيگر اين پسري ناز رو برم من خدا حفظش كنه . بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامانی درسا
27 مهر 91 1:06
مهرتاش گلم هزار ماشاالله گل پسری شدی برای خودت عزیزم ..... مامانی جند بار اومدم نیومده بودی .... دیگه فراموش کردم .... حالا دوباره یادم افتاد بهتون .... پسرمو ببوس


مرسی مامان درسا ... ایشالا خدا درسا جون نازنین رو حفظ کنه براتون ...