مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

واکسن 6 ماهگی شازده کوچولو

1391/7/2 15:31
نویسنده : یه مادر عاشق
686 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با مادر جون و بابا جون رفتیم بهداشت و واکسن 6 ماهگی پسر گلم رو زدیم ، پسر خوش اخلاقم کلی توی بهداشت واسه همه دلبری کرد و مثل همیشه خیلی صبور بود و موقع تزریق واکسن فقط یه جیغ کوچولو کشید و بعدش زودی آروم شد و خندید

ماشالا خیلی خوب بود و راحت بودم ، خداروشکر هیچ مشکلی پیدا نکرد و صحیح و سلامت بازی می کرد عزیز دل مامان و بابا

مادر جون و بابا جونش میگن مهرتاش قویه و خیلی هم مهربون و خوشمزه است

مادر جون میگه وقتی میارمش خونه و تحویلت میدم مهرتاش رو ، بعدش کلی دلم برای بازی هاش و خنده هاش تنگ میشه

صبحا مادر جون کلی ذوق می کنه وقتی در رو باز می کنه و پسر مهربونم رو می بینه ، الهی فدای پسرم بشم که بی آزاره ، الهی زنده باشی مامانی

دست مادر جون و بابا جون درد نکنه ، از همینجا دستاشون رو می بوسم که همیشه به من و بابایی و شاهزاده کوچولو کمک کردن و هیچوقت مارو تنها نذاشتن

 اینقدر  واسه مادر جون و باباجونش ذوق می کنه وقتی می بینشون که بابا مهرداد میگه مهرتاش از این پسرای مادرجون و بابا جونی میشه ، فکر کنم بزرگتر شه بتونه حرف بزنه دیگه 3 به بعدم خونه نیاد و بگه می خوام همونجا بمونم

 

نمی دونم شایدم همینجور بشه آخه اینقدر بهش میرسن و باهاش بازی می کنن که وقتی میارنش خونه پیش ما کلی سرحال و سرخوشه ، از خودم هم بهتر ازش نگهداری می کنن

ایشالا خدا سایشون رو از سر ما کم نکنه

ایشالا خدا سایه همه مادر پدرهارو حفظ کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مـژده
16 مهر 91 13:09
این کامنت فقط برای شازده كوچولو مهربون ،فشن و خوشتیپ و مهربون خودم که خودش نمره بیسته


مرسی خاله جون چشاتون زیبا می بینه
تو خودت نمره بیستی ))