مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

شازده کوچولو بدون کمک میشینه هوراااااااااااااا

1391/7/10 8:59
نویسنده : یه مادر عاشق
322 بازدید
اشتراک گذاری

امروز متوجه شدم شازده کوچولوی مهربونم بدون کمک من و بابایی حدود 3 ، 4 دقیقه ای میشینه بعدش یکمی تعادلش بهم می خوره و از یه طرف می خوره زمین ، کلی ذوق کردم و خوشحال شدم

این جیگر من ماشالا خیلی خوشمزه شده واااااااای خدا وقتی از سرکار میرم خونه و می بینمش همه خستگیم از تنم میره با اون خنده های خوشگلش همچین دلم رو می بره که می خوام درسته قورتش بدم

خدایا واسه این پسر مهربونی که بهم دادی ازت ممنونم و ازت می خوام همونطور که روح من رو تازه کردی دل کسایی که دلشون نی نی می خواد رو زودتر شاد و لبشون رو خندون کنی

اینم از عکس آقا مهرتاش مهربونم از اولین باری که بدون کمک تونست بشینه

پسر قوی من

 

 

قربون پسر موزیسینم بشم من (پسرم عاشق ارگشه)

شازده کوچولو کلی ذوق کرده بود از اینکه می تونه بشینه و ارگ بنوازه

 

شازده کوچولو درحال شیطنت

قربون اون چشمای خوشگل و شیطونت بشم من مامانی

عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه مینا
11 مهر 91 11:27
سلام مهرتاشم ،عشقم،زندگی عمه نشستن مبارررررررررررررررررک.یک جایزه پیشم داری.من و عمو محمد دوست داریم هرچه زودتر ببینیمت.بوس بوس بوس
به بابامهرداد و مامان سارا سلام برسون


مرسی عمه جونم منم شماهارو خیلی دوست دارم
عمه مینا
11 مهر 91 11:59
سلام مهرتاش عزیزم.قربون چشمهای قشنگت .نشستنت مباررررررک،یک جایزه پیشم داری.بوس بوس بوس
zanamo ziba
11 مهر 91 12:41
salam ghorbone pesare ghashangam beram cheghadr bozorg shodi mashalah azizam midoni cheghadr montazer bodim ke ye roz axeto injori to webloget bebinim azizam pesare khobam enshalalah zir sayeh pedar madar roz be roz bozorgo ghavio salamat bashi
لیلا
12 مهر 91 17:49
وای سارا گاااااااااااااز گاز گاز به این پسرت . بوووووووووووووووووووووووووووووس هزار ماشالله
خاله مـژده
16 مهر 91 12:59
الهی خاله مژده قربونش بشه که هم خودش قشنگه و هم عکسش عاشقشم من به خدا
سارا جون خوبه من میبینمش و بغلش میکنم و میبوسمش ولی باز دلم آب میشه عکسشو میبینم این عکسا رو میذاری میدونی چند نفر دلشون آب میشه که نمیتونن بغلش کنم
سارا باورت میشه هر بار میام اینجا کلی غش و ضعف میرم .. بس که این پسرت خوشگل و ملوسه .. میگم اگه بقیه هم اینجوری میشن تو رو خدا باز هم چند تا بیار
سارا جووووونم خیلی خیلی دوستون دارم خدا رو شکر میکنم که دوست و خواهر خوبی مثل شما دارم


مژده جون منم خیلی دوستت دارم ، وای خاله مژده این پسره که خودم رو هم دیوونه کرده دیگه ، مادر جونش هم همین رو میگه ...
ایشالا روزی باشه زودتر بری خونه بخت و یه نی نی ناز بیاری تا ما براش غش و ضعف کنیم عزیز دلم
خاله مژده
16 مهر 91 13:01
سارا عاشق عکس اخری شدم .. چقدر نازه


فدای تو ، خاله مژده جون حمل بر خودستایی نشه ها ولی دست خودم نیست عاشق همه عکساشم ، خوب مامانشم دیگه )