مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

من خیلی تمیزم ...

1392/5/10 10:44
نویسنده : یه مادر عاشق
831 بازدید
اشتراک گذاری

وای که چقدر تمیزی خوبه !!!

من عاشق نظافتم از نظافت شخصی گرفته تا عمومی

عمومیاش و که قبلا نمونه اش و دیدین ، گردگیری و جارو و ...

وقتی که از خواب پا میشم تا مامانم میگه بریم دست و صورت بشوریم تندی میرم بغلش تا تمیز شم

وقتی ببخشیدا کارخرابی می کنم تا مامان میگه بیا بریم بشورمت میدوم سمت دستشویی و کلی خوشحال میشم که می خوام تمیز شم

وقتی چیزی می خورم و دست و صورتم کثیف میشه تا مامان یا بابا میگن بریم بشوریم تندی میرم کنار ظرفشویی تا اونا دست و صورتم و بشورن

وقتی بهم بگن حمام که دیگه می دوم و زودتر از اونا تو حمومم آخه

مامان میگه

حموم بری مثل گلا تمیز میشی

خوشبو میشی سفید میشی

پیش همه عزیز میشی

هروقت بابا مهردادم از سرکار میاد کلی ذوق می کنم چون می دونم بزودی میرم حموم و آب بازی و کلی تمیز میشم

تازه همیشه میذارم مامان و بابا موهام و سشوار بکشن آخه

من می دونم بعد حموم ممکنه سرما بخورم

کارم به دکتر میکشه باید که دارو بخورم

واسه همین

وقتیکه از حموم میام خوب خودم و خشک می کنم

حوله رو میندازم رو پام انگشتام و خشک می کنم البته با کمک مامان سارا و بابا مهرداد جونم

ولی نمی دونم چرا از این قسمت روغنکاریش خوشم نمیاد فکر کنم به بابا مهرداد رفتم آخه اونم میگه خوشم نمیاد کرم بزنم به دستام چرب میشه یه جوری میشه ... البته من بدم نمیاد بیشتر حوصلش و ندارم آخه دلم می خواد برم بازی کنم ... مامانم میگه کوچیک تر که بودم تا از حموم میومدم بیرون دلم می خواست تند تند شیر بخورم و بخوابم و گاهی هیمنجوری خوابم یم برد و مامان پتو می گرفت دورم و میذاشت بخوابم وای که چه کیفی داشت ...

خلاصه مامانم تا همه بدنم و روغن نزنه و ماساژ نده دست بردار نیست ...دستش درد نکنه می دونم اینکار برای سلامتی پوست لازمه ...

خلاصه می خواستم بگم تمیزی خیلی خوبه ... اصن آدم وقتی تمیز میشه ها انگار یه جون تازه می گیره... مامان سارا همیشه این و میگه

تو پرانتز مامان سارا ( الهی فدای پسر تمیزم بشم ... با اینکارات حسابی کیف می کنم هم من هم بابا مهرداد ، نمی دونی چقدر ذوق می کنیم وقتی واسه شستن دست و صورتت میای کنار روشویی یا واسه حمام ار ما سبقت می گیری ... عشق مادر تو فرشته کوچولوی منی ....دوستت داررررررررررررررررررررررررم ، پسر منظم و باهوشم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مژده
12 مرداد 92 11:07
سلام عزیزم. چقدر مهرتاش پسرت ماشالله بزرگ شده و آقا . سارا واقعاَ خیلی زود می گذره با تمام سختی هاش بعضی وقت ها آدم دلش می گیره که این روزها دیگه برنمی گرده البته اگه چند سال دیگه هوس دومی رو نكني خواهري
واااااااااااای الهی بگردمممم دورش


فدات شم مزده جونم آره واقعا خیلی زود می گذره ...
حالا تا ببینیم خدا چی می خواد