مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

هورا بازم می تونم شیر مادر بخورم

1392/4/18 8:29
نویسنده : یه مادر عاشق
446 بازدید
اشتراک گذاری

تشویقمامانی خیلی ناراحت بودم و نگران از اینکه مبادا زود تصمیم به قطع شیرت گرفته باشم

واسه همینم بعد از شور و مشورت با زن عمو زیبا جون تصمیم گرفتم مجددا ببرمت دکتر البته یه متخصص دیگه

ووقتی بابایی اومد با همدیگه رفتیم پیش خانم دکتر خورشیدی

خانم دکتر خیلی به مامانی آرامش داد و گفت  باید یکی از دو شیر رو قطع کنی یا هر دو رو کمتر کنی

گفت می تونی بهش شیر بدی اما در دفعات کمتر و حتی گفت شیر شما به شیر پاستوریزه ارجحیت داره ولیکن شما 21 ماه که باید الفت میداشتی با کودکت رو پشت سرگذاشتی حتی سه ماه بیشتر پس دیگه می تونی شیر خودت و قطع کنی و اینکه میگن تا 2 سال تنها تبلیغی برای شیر مادر هست که مادرها حداقل 6 ماه رو به بچه هاشون شیر بدن

پس با خیال راحت می تونی شیر و ازش بگیری و چون تا 2 سال بچه مکمل های غذایی "مولتی ویتامین و قطره آهن " می خوره شیر پاستوریزه موجب فقر آهن و این حرفا نمیشه ...

و بهم گفت فقط تمرکز کنم روی تغذیت ... و تا می تونم بهت غذا و خوراکی بده ...

روزانه حتما 3 وعده غذا یکامل بخوری که توش حتما باید گوشت و پروتئین باشه

و میان وعده هات هم سرلاک ، کیک ، میوه و ... هر چی که ما بزرگا بخوریم

گفت وعده آخر شب هم بهتره شامل برنج و نشاسته باشه

قرار شد چون استانبولی خیلی دوست داری هر روز برات درست کنم و واسه شام بهت بدم البته مامانی استانبولی رو با حبوبات و گوشت و گوجه برات درست می کنه که حسابی مقوی باشه

قراره بابایی بره بازم قلم برات بگیره که استانبولی رو با آب قلم بپزم که دیگه مقوی ترم بشه

آره مامانی خانم دکتر حتی بهم گفت هیچ جای نگرانی نیست وزنت به نسبت بدو تولدت عالیه طبق منحنی رشد خودشون با توجه به وزن بدو تولدت باید حدود 9.5 کیلو باشی ولی به وزنه خانم دکتر 10700 بودی و گفت این خیلی خوبه ...

ولی خوب چون طبق منحنی رشد بهداشت تو چند ماه اخیر نوسان وزن داشتی  ، گفت باید نکاتی که بالا گفته رو رعایت کنم و یه ماه دیگه مجدد بریم چکاب ...

تازه گفت مامانشم که هرکول نیست بچه بخواد هرکول شه از یه مامان ظریف مریف چه توقعی میره خوب پسرت هم به خودت رفته دیگه ساراجون و کلی خندیدیم  و ...

حالا دیگه خیالم راحت شد دیدم تقریبا هر دو دکتر نظرشون یکیه درباره اینکه من به اندازه کافی بهت شیر دادم و بیشتر دادنش هیچ ضرورتی نداره

آخیش

منم تصمیم گرفتم که روزی یک وعده تا دو وعده بهت شیر مادر بدم و اونم در طول روز

و کلا شیر شبت و قطع کنم تا کم کم هردومون عادت کنیم

هورااااااااااااااااااااا

وای چقدر خوبه که بازم می تونم بهت شیر بدم ...بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سایدا
18 تیر 92 9:05
نی نی من خیلی کم شیر میخوره و بازیگوشه نمیدونم چیکارش کنم به وبلاگش سر بزنین مرسی


مرسی عزیزم به وب ما سرزدین ...
چشم حتما
مانی محیا
18 تیر 92 11:38
ایشاله نی نی تون برنده میشه مرسی بما سرزدین


ممنونم عزیزم مرسی بهمون رای دادین خاله جونم

ایشالا شما هم توی مسابقه رای دهنده ها برنده شین ...
زنعمو زیبا
22 تیر 92 13:11
مهرتاشی گلم ایشالله شیر مامانی گوشت بشه به تنت خوشمزه من

سارا جون بهترین تصمیمو گرفتی موفق باشی گلم




مرسی زیبا جونم که باهام همدلی کردی ...