مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

شاهزاده ما میگه من خوابم میاد از تختشم بیرون نمیاد

1392/4/18 14:19
نویسنده : یه مادر عاشق
267 بازدید
اشتراک گذاری

خوشمزه مامانی الهی قربونت بشم من

پرستارت دیروز می گفت مهرتاش وقتی می خواد بخوابه خودش بالش میاره میده دستم یعنی بذام روی پاهات و لالاییم کنم تا بخوابم

وای خداجون چه بامزه ...

واسه من که از اینکارا نمی کنی جیگرم آخه پیش مادر اصلا راضی نمیشی رو بالش بخوابی باید حتما تو آغوشم باشی تا خواب بری ...

niniweblog.com

وای قربونت برم من ...

راستی یادته گفته بودم دیگه در طول روز تو اتاق خودت می خوابی ؟

چند روز پیش  از خواب بیدار شدی اومدم پیشت  ولی حاضر نمیشدی از تختت بیای بیرون ... هر چی می گفتم بغل مامان می گفتی نه ...

اینقدر برام جالب بود که عاشق تختت و موزیکال بالای تختت شدی که نگو

niniweblog.com

بعد از اون هم تقریبا اکثر اوقات همین اتفاق تکرار شده

خیلی جیگری تو پسرم

ماشالا ماشالا بهت ایشالا چشم بد ازت دور باشه مامان ، پسر سازگار و صبورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

راحله
18 تیر 92 18:44
عزیزم چه بامززززززززه بالش گرفته دستش؟؟؟ الهییییییییی

هورادی دیگه مستقل شده خودش میخوابه منم راحت شدم




واااااااااااای راحله جوووووونم راست میگی



آفرین به هوراد جووونم

به به چه زود مستقل شده پسرمون



وای خوب راحله جون یعنی هر وقت خوابش میاد می خوابه ؟ به همین راحتی ؟ الهی قربونش بشم من ...

مهرتاش هم دیشب واسه اولین بار نصف شب بیدار شد و خودش خوابید قربونش بشم ...