مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

عزیز دل مادر داره کم کم کاربرد دقیق اشیاء رو متوجه میشه

1392/3/26 12:25
نویسنده : یه مادر عاشق
272 بازدید
اشتراک گذاری

شازده پسر گلم دو سه هفته ای میشه متوجه شدم داری کاربرد اشیاء رو بیش از پیش می شناسی ...

یه مدت پیش دراز کشیده بودم که یهو دیدم کلیپس موهام و آوردی و سعی می کنی باهاش موهام و ببندی

بغلت کردم و کلی بوسیدمت و کلی ذوق کردم و زودی به بابا مهردادت گزارش دادم ..

پریروز هم رفتی و کفشات و که روی جاکفشی بود برداشتی دادی به بابا مهرداد و با زبون خودت ودر حال  اشاره به پاهات گفتی اِ اِ و بعدش اشاره به در

یعنی پام کن بریم بیرون ... بابایی هم کلی کیف کرد و بردت بیرون ...

و باز هم همونروز بابایی دراز کشید رو زمین و دستش زیر سرش بود که یهو دید تو رفتی بالش کوچولوی خودت و که روی مبل بود برداشتی و دادی به بابایی

وای که بابات اشک تو چشاش حلقه زد وقتی برای من تعریف کرد و کلی بوسیدت

مامان هم بعد از اون ازت فیلم گرفت درحالیکه داری بالش میدی به بابایی ...

چند روز پیش هم من روی مبل دراز کشیده بودم  روفرشیم پام بود که یهو دیدم داری تلاش می کنی از پام درش بیاری ... خلاصه درش آوردی و سعی کردی اونارو خودت بپوشی کلی با بابایی به اینکارت خندیدیم

آخه پسرکم از حالا می خوای پا تو کفش بزرگترا کنی بلا؟!!!!

 

اینم از شیرین کاریای این روزای پسر مهربون ما ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

راحله
29 خرداد 92 8:56
عزیزممممممممم چه مهربوووووون