مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

تاب بازی و ذوق های خوشگل شاهزاده من

1392/3/8 9:46
نویسنده : یه مادر عاشق
505 بازدید
اشتراک گذاری

خداییش وقتی این عکس و گرفتم خودم کلی ذوق کردم ... آخه چقدر قشنگی تو جیگر مامان ...

وقتی سوار تاب میشی کلی ذوق می کنی مخصوصا وقتی باهات دالی موشه هم بازی می کنم و حمله می کنم پاهات و بگیرم صدای خنده های خوشگلت فضای خونه رو پر از شادی و نشاط می کنه ...

قربون این خنده های خوشگلت بشه مادر ...

دوستت دارم جیگرم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

zanamo ziba
8 خرداد 92 15:51
سارا جونم دلمون باز شد عکس گذاشتی ماشالله به پسر قشنگم


الهی همیشه شاد باشی گلم ...
دیگه سعی می کنم تند تند عکس بذارم براتون عزیزم ...
مرسی زن عمو جونم ...
خاله مژده
20 خرداد 92 11:16
مهرتاش ناناسی من قربون همه شیطونی هات و حرف زدنای دست و پا شکستت برم .


خالهههههههههههههه جووووووووووونم