مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

دزد و پلیس

1392/3/7 13:07
نویسنده : یه مادر عاشق
574 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم این روزا کارت شده بازی دزد و پلیس

دیشب داشتم شام میخوردیم که یهو اومدی از پشت سر و موهام و کشیدی

با صدای فریاد من غش کردی از خنده و دوباره تکرار کردی بارها و بارها

و هر بار من از عمو جیغ میزدم و تو غش می کردی ازخنده بعدش از دستت فرار کردم من بدو تو بدو من بدو تو بدو

و تو هم غش کرده بودی از خنده و هیجان

نیم ساعتی با همدیگه بازی می کردیم

حمله می کردی بهم گازم می گرفتی موهام و می کشیدی و فرا می کردی بیفتم دنبالت یهو میفتدی دنبالم که من فرار کنم

این شبا اکثر اوقات من و تحریک می کنی به این بازی اونم ناغافلی با گاز گرفتنم یا کشیدن موهام یا اینکه یهو میای نزدیکم و بی دلیل جیغ میکشی و می خندی و فرار می کنی

خیلی جالبه که هیچ وقت با بابایی این بازی رو نمی کنی مگر اینکه اون بخواد ...

گاهیم احساس می کنم از شدت دوست داشتن میای سمت مادر و گازم می گیری و موهام و میکشی داری انرژی دوست داشتنت و تخلیه می کنی و این برام خیلی جذابه

...دوستت دارم پسر مهربونم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)