مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

آه خدایا الان پسرم داره چکار می کنه ؟

1392/2/22 16:08
نویسنده : یه مادر عاشق
400 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ مادر امروز مجبور شدم واسه اولین بار بعد از بازگشت به کار تا 4:30 بمونم اداره

دلم داره مثل سیر و سرکه می جوشه نگران

همش تو فکرتم خیال باطل

دلم داره بال بال میزنه واسه رسیدن به خونه

خیلی دلتنگتم قلب

امیدوارم این 2 ساعت تاخیر من آزارت نداده باشه عشقم ...

خیلی دوستت دارم و عاشقتم ...

ماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی گیلدا
23 اردیبهشت 92 14:34
سلام مامانی خوشتیپ.عزیزم خیلی راحت تر از اونی که فکر می کنی عادت می کنه.تو هم عادت می کنی.فقط واسه خستگی خودمون نمی دونم باید چکار کنیم
نگران نباش .2 ساعت اضافه تر هیچ فرقی نمی کنه.


مرسی رضوان جون عزیزم

اره راست میگی بچه ها زود به همه چیز عادت می کنن

اما خستگی ما هیچ چاره ای نداره

البته یه خنده خوشگل این فسقلی ها کل خستگی روز رو از تنمون می بره ...
الهی همیشه سالم و تندرست باشن.
دلم برای مهرتاشم تنگ میشه خیلی زیاد ...
مامان ثمین
24 اردیبهشت 92 11:55
عزیزم
نگران نباش. من هم مثل تو شاغلم و مجبورم دخترم رو از صبح تا عصر نبینم!

ولی به خودت یقین داشته باش. مطمئنم تو همان مدتی که کنارشونیم تموم سعیمون رو میکنیم که جبران نبودنهامون بشه. تو هم اطمینان داشته باش و ساعاتی که با اونی قدر بدون.
موفق باشی.
به وبلاگمون سر بزن.


مرسی عزیزم از ابراز همدردیت
ایشالا همینطور باشه که شما میگی...
مهربون آدرس وبلاگت و برام نذاشتی که ...