مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

کلیدهای رفتار با کودک یک ساله

1392/2/18 9:52
نویسنده : یه مادر عاشق
337 بازدید
اشتراک گذاری

این عنوان کتابی هست که چند روزه مشغول مطالعش هستم

توی این کتاب خیلی مطالب مفیدی نوشته

من روزی در حدود 2 تا 3 بخش از هر فصلش و می خونم و می بینم دقیقا بر اساس اصول روانشناسی کودک هست

آخه می بینم چیزایی که نوشته در مورد رفتارای مهرتاش کاملا صدق می کنه

و خیلی بهم کمک کرده تو این مدت کم ... همین که متوجه شدم خیلی از رفتارای مهرتاشم کاملا طبیعیه و تا حدودی نحوه برخورد با اونا رو فهمیدم بهم خیلی آرامش داده و کمتر از قبل خسته میشم  و می بینم با یه تغییر کوچیک توی رفتارم چطور می تونم محیط خونه رو به یه محیط پرانرژی تر و آرامش بخش تر واسه هممون تبدیل کنم ...

پیشنهاد می کنم اگه کودک یک ساله دارید حتما این کتاب رو مطالعه کنید ...

کلیدهای رفتار با کودک یک ساله

مگ زوبین

ترجمه زهرا جعفری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)