مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

من بلدم با 3 تا مکعب یه برج بسازم ... تازه یاد گرفتم با مکعب های هوش هم یه برج 2 تایی بسازم

1392/2/18 10:35
نویسنده : یه مادر عاشق
543 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم دیروز بعد از ظهر ساز و بازی که خاله پریسا جون بهت هدیه داده بود آوردم و شروع کردیم به بازی با همدیگه

من می ساختم و تو سعی می کردی باز کنی

کمکت باز می کردم و بهت می گفتم حالا تو بساز به کمک همدیگه می ساختیم و باز می کردیم

البته ناگفته نماند که مدتی هست باهات بازی می کنم دیروز اولین بار نبود

خلاصه بعد از اینکه دو سه بار با همدیگه ساختیم و باز کردیم گذاشتم به عهده خودت و دیدم پسر قشنگم به تنهایی تونست مکعب ها رو روی هم بذاره

کلی خوشحال شدم زودی ازت فیلم گرفتم در حال ساختن برج

گل مادر مکعب های هوش رو هم همیشه باهات کار میکنم ولی انگار سخته برات روی هم بذاریشون

تا اینکه دیروز یاد گرفتی یه برج با دو مکعب بسازی ...

کلی واسه خودت دست میزدی و ذوق می کردی ...

منم هی تشویقت می کردم و می گفتم هورااااااااااااا ... تو هم هی دست میزدی و برج می ساختی عشقم

هوراتشویقتشویق

الهی قربون پسرم بشم که روز بروز شیرین تر و باهوش تر میشه

هورااااااااااااااااااااااااااااا

هوراااااااااااااااااااااااااااااا

اینم از عکسای قشنگت در حال ساخت برج

قربون اون ژستت بشم من ... اینجا داشتی به رخ من میکشیدی که نگاه من بلدم ...

عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مژده
18 اردیبهشت 92 13:17
akh jonnnnnnn emroz mirammm mehrtashammmmo mibinmmmmmm
aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizami mitaaaa


آخ جون خاله مژده داره میاد پیشم ...