مهرتاش جانمهرتاش جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

مهرتاش فرشته مهربانی ها

خنده های بی دندون و با دندون ...

1392/2/3 9:38
نویسنده : یه مادر عاشق
318 بازدید
اشتراک گذاری

... من می میرم واسه این خنده ها

خنده با هیچی دندون

خنده با یکی دندون

خنده با دوتا دندون

خنده با چهارتا دندون

خنده با شش تا دندون

خنده با هفت تا دندون

خنده با هشت تا دندون

 

اینجا هم که می خواستی مامان و گاز بگیری و بخوری

واااااااااااای ترسیدم ....

 

الهی همیشه بخندی عشق مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی گیلدا
3 اردیبهشت 92 15:50
وای سارااااااااااااااااا عکسهاش خیلی ناز و خوشگلن.آخه این پسرت چقدر ناز و خوردنیه.بابا خودم رو کشتم این عکسهارودیدم.عزیزم ماشالله از بس خوشمزه است نمی دونم کدوم عکس رو نگاه کنم و بگم ماشالله.فرشته ناز خاله ان شالله همیشه بخندی و شاد باشی.یه دنیا دوستش دارم مهرتاشی رو.
اسپند دود کن واسه زنبور خاله


فدای توخاله رضوان جون ... مرسی از لطفت ایشالا شما هم همیشه با گیلدای خوشگلم شاد و خوشحال باشین
خاله مژده
4 اردیبهشت 92 10:04
عشق منه این عسلک شیرین زبون



من که رسما عاشق این عکساش شدم...هزار ماشالااین عسلک خوردنی خاله مژدشه فدای صورت گردش بشم من



اي جان خاله چقدر عكس آخر



بامزه س...ماشالا عين فندق شده






مرسی عزیزم



منم عاشق این عکساشم خاله جون ...



الهی همیشه همه با هم بخندیم ...